- 7402 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Doğum günün kutlu olsun" Şiirimi Okuyan dostlara AÇIK MEKTUP
Şu an, bu saate göre "DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN" şiirimi 707 kişi okumuş görünüyor.
Dostlar;
Bu durum beni gerçekten onurlandırıyor. Bu güzel insanlara, gönül dostlarına ayrı ayrı muhabbet ve de sevgilerimle TEŞEKKÜR ediyorum. Ancak, bu güzel okurlar ( sanırım farkındadırlar) dan en azından bir kısmı da yazar olsaydı. Yazsaydı, şurası güzel olmamış deseydi yada beğenisini belirtseydi. Kısacası, yerseydi yada övseydi ya da ne bileyim bir şekilde düşüncesini ifade etseydi. Bende bu değerli ELEŞTİRMEN lerden aldığım eleştiri ve değerlendirmeler ışığında Okurlara layık ŞİİR ler üretseydim ne güzel olurdu değil mi ?
Ama ne yapyım ki bu 707 kıymetli okurum eleştiri, değerlendirme ve de yorularıyla bana yardım etmemiş. Şiirle kalsınlar. Gönülleri hoş olsun diliyorum.
Bundan sonra yayınlıyacağım şiirimi keyifle okuyamazlarsa, bana eleştiri yöneltmedikleri sürece sorumluluğu tek başıma taşımam. Okurlara paylaştırırım. Duymadık demesin okurlarım ha.
Okuyan- okumayan, yazan- yazmıyan, sitenin üyesi ya da konuk tüm gönül ve şiir dostlarına esenlikler dilerim. Şiirle kalın emii !
yolcu9901
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.