- 1383 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gözlerimi kapatsam
Sevgili Dostum ;
Gözlerimi kapatsam sadece gece yapmakla kalmam buna eni iyi sen biliyorsun.
Gözlerimi kapatsam engin denizleri ayaklarımın altına serebilirim.Denizler ılık bir masal olup rüyalarıma uzayabilir.Belkide denizlerde masallar kadar derindir,kim bilebilir.
Gözlerimi kapatsam ,elimden uzak kardeşlerimin ellerine konmak üzere iki kırlangış havalanabilir.Rüzgar,yağmur,bulutlar...Belki kanatlarla kısalır,rüyalarla uzayan ufuklar,kim bile bilir.
Gözlerimi kapatsam şıkır şıkır bir günün yarısı gece,diğer yarısı gündüz olabilir.Hilal,yıldızlar,gezegenler,kadife bir gökyüzü...Belkide günün iki yarısı bir araya gelir kim bilebilir..
Gözlerimi kapatsam,her gün senin için kalkan ellerim upuzun bir duaya kanatlanabilir.Gazze,Bosna,Filistin,Afrika...Belkide dualarımla bir silah hayata küser,kim bilebilir...
Gözlerimi kapatsam ayaklarımın altına serdiğim denizlerde bir balık uçabilir.Su,kum,dalga,deniz...Belkide denizler kanatlı balıklarla çiçeklenir,kim bilir...
Gözlerimi kapatsam...Evet gözlerimi kapatsam saydıklarımın hepsi olabilir.Deniz,kırlangıç,hilal,yıldızlar,Filistin,balıklar...Ama biliyor musun,çok daha güzellerini seyredebilirsin gözlerini açsan.Çünkü kainat sevgili dostum;serapta bir masal neresinden baksan...