SEVGİLİYE
veda
ZAMAN SU GİBİ GEÇTİ ELLERİMDE.sURETİNİN BİR HÜKMÜ KALMADI SON DUADA BİLE.BİRÇOK SÖZ SARF EDİLDİ.HAYATA DAİR BİR BEKLENTİ İÇİNE GİRME DEMEDİN Mİ SEVGİLİ.İŞTE BENDE BÖYLE BİR ZAMAN DÖNEMECİNE GİRDİM.VE SENDEN VAZGEÇMEK UĞRUNA GÜNLERDİR SAVAŞ VERİYORUM KENDİMLE.SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM BUGÜN.HAYALLERİMİ EYLÜLDE GİTTİĞİN GÜN TÜKETTİM.NE İÇİN YA DA KİM İÇİN EN ÇOK...BİLEMEDİN...GÖREMEDİN...DUYAMADIĞIN BİR ÇIĞLIK VARDI YÜREĞİMDE.O SES ŞİMDİ UYANDI.KORKUYORUM ŞİMDİ GELECEKTEN.SENLİ GÜNLERİMİ BİR KALEMDE SİLDİM.SEN HİÇ BİR ZAMAN BENİM YAKINIMDA YA DA UZAĞIMDA OLAMAMANIN SUÇLULUĞUYLA O GÜN YİNE GELECEKSİN.ARTIK GİTME VAKTİ GELDİ SEVGİLİ.HOŞÇAKAL BİLE DEMEDEN ÇEKİP GİTTİN YA ON YIL GİTTİ BENDEN...HÜZÜN KALDI YÜREK SANCISI GİBİ..BİR UMUTLA BAŞLAYAN BU YOLCULUKTA BEN YANILDIM SEVGİLİ.SANA ÜMİT BAĞLAMAM ARTIK BİR DAHA.YOLUN AÇIK OLSUN SEVGİLİ.UĞURLAR OLA...SENİN GURBETİNDE BİR AKŞAM VAKTİ DÜŞERSE KEDER PENCERENE BELKİ HATIRLARSIN BİR DÜŞ KURARSIN BENİM ŞEHRİME YOLLAMAK İÇİN...BELKİ BİRGÜN İYİ BİR DOST OLABİLİRİZ.SEVGİLİ OLAMASAK DA DOSTUM KALMANI ÇOK İSTERİM. SENİ GERÇEKTEN UĞRUNA ÖLECEK KADAR SEVMİŞTİM.BİR DAHA BÖYLE OLUR MU BİLMEM.SANA SON DUAMDA BİLE MUTLULUK DİLİYORUM....KENDİNE İYİ BAK SEVGİLİ...GÖZLERİNE KEDER DÜŞMESİN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.