- 1601 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
Başsağlığı Dileklerimle!!!
Gün içinde haber dinlemeye fırsatım olmamıştı.
Sitemizin ana sayfasında Kıvırcık Ali lakaplı sanatçımızın, trafik kazasında vefat ettiği haberini üzülerek öğrendim. Çatalca’daki evinden, sabah erken saatlerde çıkarak, program konuğu olacağı Tv stüdyosuna kendi kullandığı arabasıyla gelirken, yolda gizli buzlanma olduğu, aracın kontrolünü kaybederek, yol kenarında park etmiş tır dorsesine çarpıp, takla atarak vefat ettiği haberini üzülerek öğrendim.
Rabbim rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Dün akşam ondokuz sularında, Ankara’da eğitim uçuşuna çıkan bir askeri helikopterimiz, Ankara Tuluntaş köyü civarında, muhtemelen aşırı sis yüzünden düşmüş!
Eyvah!!! Yine ateş düştü canlara, yine yürekler dağlandı!
İçim acı ve üzüntü doldu. Analar, babalar perişan, ülkem gencecik üsteğmen şehitlerine yanıp, ağlıyor.
Rabbim analarına, babalarına dayanma gücü, sabır versin.
Bir evlat ne emek ve umutlarla büyütülüyor, vatanına, milletine hayırlı olsun diye, binbir emek ile okutuluyor.
Arkada gözü yaşlı, yürekleri yaralı eşler, aileler bıraktılar.
Çok üzgünüm, gencecik, en verimli yaşlarında, şehit oldular.
Rabbim başka acılar göstermesin, ülkemin başı sağ olsun.
Bazen üzüntülü haberler peşpeşe geliyor. Trabzon’un Vakfıkebir ilçesi yakınlarında, trafik kazası, beş genç tekvandocumuzu da aramızdan aldı. Allah(C.C.)rahmet eylesin, geride kalanlara Eyüp peygamber sabrı versin.
Trafik kazaları sürekli gündemde olmasına rağmen, nedense direksiyona geçenler dikkat ve ihtiyatı elden bırakıyor.
‘Ecel geldi cihane
Baş ağrısı bahane’ özlü sözünde olduğu gibi , ezelde takdir edilen ömür yaşanır, buna inancımız tam.
Yine de karayollarına çıkarken, azami dikkatli davranmak, bizim boynumuzun borcudur.
Vefat eden Kıvırcık Ali, şehit üsteğmenlerimiz ve sporcularımıza Allah(C.C.)’den rahmet diliyorum.
Kederli ailelerine, yürekten sabır ve metanet diliyorum
Ülkemizin başı sağ olsun.
Her kaza haberinden sonra tekrarladığımız bir dileği yineliyorum.
İnşallah bu kazalar son olsun.
YORUMLAR
Tanrı'dan rahmet diliyorum. Allah kalanlara sabır versin. Ölüm, en çıplak yüzü hayatın.
Duyarlılığınızdan ötürü kutluyorum. Sevgiler yüreğinize Handan Hanım.
handan akbaş
Yirmi sekiz yaşında kuzenimi çok ani kaybetmiştik.
Eşimin amcasının torununu da trafik kazasında kaybetmiştik, çok acı.
O yüzden genç ölümü üzüyor insanı.
Selam ve sevgilerimle...
bu gün ağıt günüydü.....mekanları cennet olsun....hülya avşarın bir programında kıvırcık konuktu....hülya her zamanki sululuğuyla kıvırcık ali diyorlar ama başın kel deyince....rahmetli. ciddiyetle lütfen hülya hanım ben reyting sorularını sevmem ciddi olun program konuğunum bizde misafirler baş tacıdır.ben türkümü söylüyeyim siz bu tür polemikleri başkasıyla yapın derken....kalkıp televizyondan o sevimli suratı öpmüştüm. halk çocuğuydu...kendine yaraşır cevap kendini bir şey zanneden boş teneke kutusuna ...bir yol göstermişti.....tabi avşar mosmordu....duyarlılığınızı kutluyor saygılar sunuyorum
handan akbaş
Rabbim rahmet etsin hepsine, mekanları cennet olsun.
Selam ve saygılarımla...
handan akbaş
Size de hayırlı akşamlar arkadaşım, selamlar.
Çok üzüldüm her iki haberede
Erken ölümler oldu her iki olayda da.Yüce Allah'ın takdiri elbet.
Ama içimiz yandı
Türk milletinin başı sağ olsun
Teşekkürler duyarlılığınıza
handan akbaş
Allah rahmet eylesin, selamlar.
Ben de kıvırcık Ali'ye ve Şehitlerimize Allah'tan rahmet, kederli ailesine baş sağlığı diliyorum.
Size de duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ederim sevgili Handan.
EMİNE45 tarafından 1/11/2011 11:37:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
handan akbaş
Tabii ki takdir edilen ömürler yaşanıyor, Rabbim hiç kimseye genç ölümü vermesin.
Selam ve sevgimdesiniz arkadaşım.
inna lillahi ve inna ileyhi raciun diyorum vefat edenlere ve şehitlerimize...
Ölüm hiç ertlemeden çalacak kapımızı ama hiç alışılmadık randevularıyla...
Duyarlu yüreğiniz dert görmesin...
handan akbaş
Dualarımız şehitlerimize ve genç yaşa vefat eden sporcularımızla, sanatçımıza, selam ve sevgilerimle.
handan akbaş
handan akbaş
Ben de başsağlığı diliyorum. Gerçekten çok üzüldük bu haberlere.. İnşallah son bulur kazalar. Mekanları cennet olsun. Duyarlılığınız için çok teşekkür ederim güzel yürekli arkadaşım. Sevgilerimle..
handan akbaş
Selam ve sağlık dileklerimle.
inna lillah ve inna ileyhi raciun
Rabbim cümlemize İman üzre göçmek nasib eylesin ve cümlemizin başı sağolsun...
saygı ve duamla...
handan akbaş
Selam ve sevgiler.
Ben de Başsağlığı dileklerimi sunuyorum arkadaşım. Bu konudaki hassasiyetini takdir ediyorum. Sevgilerimle canım benim. Mekanları cemnet olsun.
handan akbaş
Selam ve sevgilerimle.