- 530 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT
HAYAT!..Sanki açılmış büyük bir delik gibi..Sızar korku,acı,keder,gam,ümitsizlik insanın içine.Delik büyür kocaman bir boşluk boşluk olur.İnsanları hiç tanıyamadığını anlarsın işte o zaman içteki boşluk büyür büyür artık kapanmayan yara olur.Ne uçuk hayat ne normal hayat yetmez olur yarayı kapatmaya.Manevi duygular belki yardımcı olur tedaviye ama oda tam çare olmaz yaraya bir kere açılmıştır insanın içine..Hayata baktığımızda iç dünya ayrı dış dünyamız ayrı dans ediyor,bakan yada bakmayan göz aynı şeyi görür oluyor UMUTSUZLUK,KANDIRILMIŞLIK VE GÜVENSİZLİK,herşey özelliğini kaybediyor..
YORUMLAR
Hayat demişler adına.Menüsü içinde gizli.Masaya oturmayınca önümüze ne getireceklerini bilemeyizki.Acısıyls tatlısıyla kabulümüz olmuş.Her şey güllük gülistanlık olsaydı iyi ile kötünün,güzel ile çirkinin ne farkı olurdu.Tam gaz mücadeleye devam derim arkadaşım.Ben 59 yıldır mücadele veriyorum.Oysa hayallerim,emellerim arzu ve dileklerim ne çoktu.Ama zaman sahip olabildiklerimin kıymetini bilmemi ögretti.Umutsuz,Güvensiz hiç bir yere varılmaz.Varılsa da tadı olmaz.Kandırılmışlık kötü.Ama ayakta durursan oda emeline erişemez.Yani seni yıkamaz.
Güzel bir yazı idi.Kutlarım.
sergül kandemir tarafından 1/11/2011 6:24:51 PM zamanında düzenlenmiştir.