- 1188 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
TEK VARLIGIM DÖRT ELMA....
Herkese göre hayatın anlamı degşiktir.Buna kimsenin diyecegi yok elbette.Benim içinde benden de önde giden,hayatımda sahip oldugum dört şey var.
Hemen pek de kanaatkarmışsın diye alay etmeyin ne olur..Dört dediğime başkmayın.Dört ayrı çarpan yürek ama benim gönlümde tekmiş gibi gelen kızlarım onlar.Onlara ben dört elma derim.
Hani masallarda gökten üç elma inmiş diye konu geçerdi ya.Dört kızım olunca bende YARADAN,DAN DÖRT ELMA KAPTIM ....demiştim.Bende adları öyle kaldı.Hatta şiir defterimde böyle bir şiirim de vardır.
Kuzguna yavrusu güzel gelirmiş derler ya.Belki de onun misali.Bana her biri cevher gibi gelirdi.Kendimden çok şey görürdüm onlarda.Seçil,im...Aliye,m..Işıl,ım ve Nazlı,m.Benim tüm varlıgım buydu işte.Gözümden degil,gönlümden bile esirgerdim onları.Onlar da beni.Bir gülümsemem bile hayat verir onlara.Etrafımda dolanırlar,doyasıya kız kıza muhabbetler ederiz.En sevdigim an onların iç içe kümelenip oturmalarıdı.Şarkılar, türküler söylerdik.Bazen göz gözr aglardık.
Eee.şimdi ben nasıl deyim onlara derdimi.Canlarım ben aranızdan heran çekilip gidebilirim diye.Çökmüştüm.En nefret ettigim şey gülümsemek ve konuşmak oldu.Bir pot kıracagım diye aklım çıkıyordu.Onların hayallerini dinliyordum.Bir köşesinde mutlaka ben vardım.Yıkılışını seyredebilirmiydim ki.Seyredemedim.
Dört Elma,ma....Tarih 09.05.2006.
Canlarım...biraz daha kalıp canınıza can katmak,sevincinizi acınızı paylaşmak,yoruldugunuz da tutanak olmak isterdim sizlere.Evet belli olmaz ama beter diyorlar bu illete.Sonu ne getirir bilinmez.
Sizler benim hayat mücadelemdeki en saglam tutanaklarımdınız.Birbirinize dişkünlügünüz ve sevginiz hep gözümü yaşartırdı.Sizden tek istegim..babanıza ve kendinize çok iyi bakın.Hep el ele olun.Aranıza kimselerin girmesine izin vermeyin.Tıpkı teyzeleriniz ve ben gibi.Bu sesime kulak vereceginizi bilmenin huzurundayım.Hepinizi koklamak,öpmek istiyorum.Hem de çoook.Ama bilirim sizi...annee ne var gene dersiniz ve benim makaraları boşaltırım.Böylesi daha kolay.Sizi çok öpüyor saglık ve mutluluk diliyorum.
Bu hüznün sayfasını kapatmam gerekiyor galiba.Her anımsadıgımda canım yanıyor içime yeni endişeler doluyor.
Dört yıldır ayaktayım ve hala onlara kol kanatım.Yarınlar için de duacıyım.Vakit gelince bahaneye gerek yok sanırım.
Herkese bol saglık ve sevgi dolu günler dilerim.
SERGÜL KANDEMİR 11.01.2011 ANKARA
YORUMLAR
sergül kandemir
Mail [email protected] canım.Merak ettim.Gönderebilirsen sevinirim.İlgine ve güzel yorumuna teşekkür ederim.Sevgilerimle kal.