Merhaba ŞANSAL,
Merhaba ŞANSAL,
Sana elden veremeyeceğim, senin yüzüne söyleyemediklerimi, senin okuyamayacağın bu satırlarda paylaşacağım hiç aklıma gelmezdi. Şu anda bu satırlara dökülen sözcükler ise benden sana değil zaten. Senden bana gelenlerin yansıması.. Arkadaşlar arkadaşları getirir. Arkadaşlar dostları paylaşır. Paylaşılanlar sevgiyi büyütür. Sevgiler güzellikleri ve mutluluğu yaşatır.
Bir keyifli bir esinti olarak hayatımıza girip; kasırga felaketi gibi dağıttın gittin. Sana kızmak istiyorum ama yapamıyorum. Yaşamının hızlı trafiğine bizi dahil etmeni; bizimle yorulmadan, sıkılmadan, sessizce bir centilmen edasıyla ilgilenmeni, bizlerle paylaştığın güzellikleri ne kadar hak ettiğimizi düşünüyorum.
Yanımızda olma sebebini ve birlikte geçirdiğimiz günlerde bize sunduklarından daha neleri göremedik diye düşünüyorum. Sen bize hep etrafımdaki güzel melekler diyordun ama aslında bizim koruyucumuz sendin. Senin etrafında dolanıyorduk ama aslında sen tek başına bizi sarmalıyordun.
Bazı dostluklar vardır; hep bıraktığın yerden başlar. Mesafeler ve zaman hiç önemli değildir. Belki de uzun süredir görüşemediğimiz ve yeniden biraraya geldiğimiz bir süreci yaşıyorduk. Ve aslında yeniden birlikte olacağımız güne kadar sadece kısa bir veda günündeyiz. Satırlarıma Merhaba diye başladım. Çünkü, sonra görüşeceğiz. Vedalaşmak, bize göre değil. Hoşçakal demek sana göre değil. Güzellikleri sundun, keyifli dostluklara köprü oldun. Mutluluğunu paylaştın, heyecanını coşkuyla sundun. Erkenden bizi; sessiz, sensiz bıraktın... Sana kızmak istiyorum ama yapamıyorum. Çünkü; seni tanıma şansını bize sundun. Seninle keyif alma mutluluğunu verdin. Yaşamımıza renk kattın. Sevginle paylaştıklarını, sevgiyle büyütmemize yardımcı oldun. Varlığın yolculuğumuzu keyifli kıldı, TEŞEKKÜRLERimiz yetemedi, SENİ SEVDİĞİMİZİ söyleyemedik. Saatlerin peşinden koşturdun zamanın yetmeyeceğinden hep çekindin. 24 saate saatleri eklemek istedin, ekleyemedik. Hızlı hareket ettin, yetişemedik. Acele ettin, erkenci davrandın engelleyemedik.. Kızmak istiyorum ama sana KIZAMIYORUM. Aşkın bize emanet.. Emin ellerde olduğunu ve ona iyi bakacağımızı biliyorsun. Varlığımız kadar paylaştıklarımız, Sevgimiz kadar yaşadıklarımızla hep birlikte olacağız. Öğrettiklerin, gösterdiklerin, paylaştıkların ve sevgin için sonsuz TEŞEKKÜRLER...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.