- 2048 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Ayna Ayna...Söyle bana
“Hayat hangi yüzüyle bakıyor sana” diye bir soru geliyor candosttan… renklerden hangisi sen?
Kaç yüzü vardı kimbilir hayatın ve kaç yüzüm vardı kimbilir henüz kendimle dahi tanışmadığım.
Dün maviydi hayat, her kulaçta biraz daha derin..
Biraz daha serin..
Biraz daha aşk…
Çömez, karışık ve bir o kadar mutlu…
Bugün; bulutlar örtüyor üzerimi, güneş uzandıkça kollarıma, geçiyor önüne siyahi bulutlar. Griye durmuş ufka açılıyor gözlerim…sıyrılıyor ruhumdan usul usul, acıyor düşlerim.
Başka bir yüz tanıştığım…Bu ben miyim?
Hayat verdiklerinin tahsilatına mı çıkmıştı bugün? Beklenen aldıklarımdan fazla…
Kalabalıklar geçiyor önümden, hangi yüzü çevirsem yabancı. Benim sandıklarım gerçekten bunlar mıydı?
Ah!!! lara ağlama diyorum yüreğime… Evet yine yanıldın. Bir çukur daha açıldı önüne ve sen yine takıldın.
Say ki ömür tükendi…son şansa kaldın. Ayna önünde, sil üzerine çöken buharı, başkalaşmak seninde hakkın
Devrim Tülay Aydın
10-01-2011
YORUMLAR
Kaç yüzü olursa olsun hayatın;hayata bakan yüzün taşıdığı mutluluk veya dudaklardaki hüzündür asıl önemli olan;ve ondan çok daha önemli birşey var ise hayatta hayat hangi yüzüyle bakarsa baksın sana senin inadına gülümseyerek tutunmandır hayata sırf hayata inat..sırf gıcıklık olsun diye yaşama, gülücükler yaymaktır etrafına...tebrik ediyorum hayatı sunan kaleminin her rengini kutluyorum...
Devrim Tülay
HAYAT İNATLAŞACAK KADAR GÜZEL VE BENCE DE İNADINA TEBESSÜM :))
TEBESSÜMLE...HER DAİM :))
ne çok şey kaybetmişiz oysa aslında aynaya baktığımızda şeffaf yüzünü göremiyorsak değer verdiklerimizin o gözümüzde içimizde büyüttüğümüz bir hayal olarak kalıyor sadece. geride koca bir hayal kırıklığı.. hissettirdi ne kadar da bizden di. . kalemine sağlık.
Serapta Bir Damla(züleyha tarafından 1/10/2011 4:08:12 PM zamanında düzenlenmiştir.