- 1016 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yarabandı...
.. Hepimizin tek ihtiyacı, toplumsal yara bandı aslında..
Zaman geçiyor hızla ve ben farkına bile varmıyorum çokça.Gün geliyor bir kadeh şarap ısmarlıyorum kendime lakin biri görecek de laf edecek diye içiyorum gizli saklı ve hızlı..Hani o bile kursağımda kalıyor .Bir de hevesim var kursağımda kalan tabii .Eşe dosta "aşktan yandı bu kız ondan tüm çekmişliği "dedirtmemek için gülümsüyorum bolca .İnanıyorlar ,iyi biliyorlar,gülüyorlar.Kimi ilgilenmiyor bile ,işime bakıyorum.İşimi bölüyorlar sonra .Olmuyor,bozuluyorum.
Oje sürüyorum tırnaklarıma ve güzelleşiyor ellerim anında...Kendi kendime dert yanıp : ellerim kadar güzel olabilseydi kaderim mutluluğa nail olabilir miydim ? diyorum .Dediğimle de kalıyorum .Fonda Müzeyyen Senar araya giriyor " akşam oldu hüzünlendim ben yine" diyor.."Hasret kaldım gözlerinin rengine "..Ama iyiyim ben gerçekten öyle üstüme gelmenizi gerektirecek bir durum yok ortada .İçiniz rahat olsun .Hani çok seversiniz ,karşılığı var sanırsınız da mutlu olursunuz ya ..Hani herşey tozpembe ,herşey size güzeldir ya .Ama aslında hepsi tamamen bir aldatmaca bir kurgudur ve siz tamamen kendinizi kandırıyorsunuzdur ya .İşte o hesap benimki de.Gelin güvey olmuşum kendimle bile bile.Öyle ciddi birşey yok yani sıkmayın canınızı .Yanılmışım sadece seviyor diye kendimi kandırmışım .Günahı yok onun, tek sorun ben de.
Kalbim sıkışıyor işte anlamıyorum niye ? Kalbim çok sıkışıyor .Sıkışıyor kalbim canım yanıyor yoksa iyiyim ben .Öyle en arabesk şarkılar dinleyip acı da çektirmiyorum kendime,dalıp dalıpda gitmiyorum uzaklara .Seviyormuş işte birini .Bilememişim.Yok üzülmedim gül yüzlüm .Ahh kalbim ! Sıkışıyor yine.Ne diyordum ? Evet… İyiyim ben bi başkasına tutulmuş o ,önemli birşey yok anlayacağınız.Çokça sevmiş ben gibi ama ayırmışlar sevdiceğinden .Dökmüş içini satırlara çok yanmış içerisi ,öyle denk geldi .Okudum .Okudum ,okudukça ağladım .Niye mi_? Kimse öyle sevmedi beni ona ağladım ,kızının kaderi anneye çekermiş derler ya ona daha çok ağladım .Annemle yazgım bir,tanrım !!! Kalbimin güneşi tutuldu dipsiz bir kuyuya.Bilseydim tutulurdum çoktan bi başkasına .
Onu unutmak adına yaptığın içmek eylemi,yazık ki onu tekrar hatırlatmaktan öteye hiç gidemedi...
YORUMLAR
İnsanın kendi kendisiyle dertleşmesini çok güzel kaleme almışsınız.
İnsanın iç dünyasında her zaman çelişkiler vardır.Bazen aşık olursun farkında olmadan ama karşılığını alamazsın.Kendine küsersin,mazoistce davranır kendini yer bitirirsin.Nağmeler mırıldanırsın.Şarkılardan teselli beklersin...
Sonunda ...Sonunda ve en güzeli de duygularını beyaz kağıda dökersin...İşte o zaman farkına varamadığın edebi bir eser çıkar ortaya...
Biraz daha uzun yazmakta fayda var bence...
Selamlar...