- 856 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
*Nedenim Yok*
Cogumuz , hayatimizi yikip yeniden kuracak kadar cesur degiliz.Onun icinde bizi kim bilir nerede bekleyen gercek mutlulugun pesinden kosamayiz.
Ama ne yazik ki insan we onun mutlulugu dünyaya ayni anda we ayni nerde gelmiyor.Sanki bizi tamamlayan óteki parcamiz , bir oyun gbi bilmedigimiz bir yere , kocaman farkli bir hayatin icine firlatilmis.(c.c.)Onu bulmak icin elimizden geleni yapariz ama nasil ?ne zaman? nerede?sorulariyla. Cogu zaman istediklerimizi yapanlari , bize uygun davranan insanlari severiz. Onlarin yaninda kendimizi güwende hissederiz . Aslinda bize uygun olani sevmek kolaydir. Zor olan bize benzemeyenleri , istedgmizi yapmayanlari sevebilmektir. Birini seni mutlu ettgi icin degil yalnizca kendi basina war oldugu icin ,bir baskasi gbi degil,kendisi gibi oldugu icin sewebilmek zordur.Unutmayin birini sewmek icin nedenlerin yoksa onu gercekten sewiyorsundur.
YORUMLAR
Sen de mutlu olmadığını söyleme, sen olmayacaksan kim olcak? Yarının hüznünü bugünün hüznüne katıp yaşadın mı hiç ya da bir köpeğin parçaladığı bir yüz gibi çirkin göründü mü hayat? Orhan Veli'nin şiirinde söylediği gibi bildiği ama anlatmadığı o güzel yer, hiç düşündün mü bu gibi şeyleri? Ne oluyor bilmiyorum, istersen bu defa sen de benden nefret et ama mutsuz olduğunu söyleme. Nedenlerin yok çünkü; her şey yolunda gidiyorsa nedene gerek yok, acı yoksa korkmak için neden de yok. En azında hayatım dedğim bu iğren hikayede, sen "sev" "sevil" ve "mutlu" ol. Başka da bir dileğim yok.