- 773 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Neden Hep Yıpratma Yöntemi
hep aynı yıpratma oyunu amaçladıkları ne bilemiyoruz ben size söyleyeyim ülkemizi istiyorlar bizde onlara elmastan tepsi içinde ülkemizi vermeye hazır gibni duruyoruz ama unutukları birşey var bu ülkeyi kuranşlar biziz kolaymı kurduldu dediğinizi duyar gibiyim buna da cevabım her zaman ki gibi hayır ben bir konuşmada şöyle rezalete şait oldum inslarımın artık beyinlerin de istedikleri gibi oynamaya müsait etmişlerdir duyduğum rezalete döneyim en iyisi ülkemizi veremlimde bölmeye çalışanlara kurtulalım diyorlar benim düşüncem ise tam tersi yılmadan yıkılmadan karşılarında durmak taraftarıyım elimden geleni ardımda bırakmadığım halde diğer insanlar mücadele etmeyi epey zaman önce bıraktılar hadi gelin sizi şimdi bu insanlara karşı daha dik sağlam durmaya davet ediyorum hata şunu da ayrıyetten eklemek istiyorum atatürk hasta olmasına ramen gene teftişlerinde sağlıklı gibi gözükmeye özen göstermiştir ama biz torunları onun kemiklerini böyle yaparak sızlatıyoruz işte bu bizim minetimizin göstergesimi yoksa rezaletimiz mi bunuda yorumlamayı size bırakıyorum yıpratma oyunlarına gelmeyelim ve onlara karşı duralım ben osmanlı devletinin padişahlarının ve atatürkün ruhumun her zerresinde hisediyorsam bunu da gururla sizde taşıyın bu sadece eleştiri yazısı değil bir davetir toplanalım ve facebooktaki atatürkçü milet platformu sayfasını beğenelim ve arkadaşlarımıza önerelim 10 bin kişi hedefin onlarda arkadaşlarına tavsiye etmeyi unutmasınlar resimde yazımdaki resmin aynısı olacaktır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.