- 1197 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
veda
5 yıl öce bir arkadaş vasıtası ile tanıştım eşimle. İlk karşılaşmamız enteresandı, karşıdan gelirken tanıdım onu ama inşallah bu o deyildir diye dua ettim. ama o, o günden sonra hayatımı paylaşacağım kişiydi. Bir anacığı vardı bir oğlu birde kızı, gönlü güzel bir insandı, benim yaşadığım hayattan çok farklı bir yaşam tarzı vardı..Anlaşamam diye çok düşündüm ama gönül gözü okadar açıktı ki, Herşeyim oldu anacıgı evde zor yürüyebilen dışarı çıkmayan anneydi.
Önce imam sonra da resmi nikah, herşey düşündüyümden çok daha güzeldi, iki üç yıl sonra anne tamamen yatağa ve bana bağımlı kaldı... Okadar saygı deyer bir insandı ki beni hiç sevmemesine rağmen, ben ona saygı duyuyordum. Ve bir gün of demeden bakıyor dum,tabiiki arada yorulduğum,bıktığım anlar oluyordu. Annebir buçuk yıl çok zor bir yatalak hayat yaşadı.. Bazen dua ederdim kurtulsun diye eşim allah korusun nefesi yeter derdi: Ama onun çektiyi acıları bilmezdi pek aile bağlılıkları çok farklıydı.Dedim ya anlaşbilirmiyim diye düşündüm...
Anne artık yaşamak istemediyini söyler dururdu allah bilir anne derdim. Eee yeter artıkk bitsin derdi.. Bir sabah kalktım çok az yiyen anne,(mama ile beslenir olmuştu) o sabah süt ve bisküvi istedi,sevinerek verdimm öle güzel yedi ki o rahatlıkla bir uyku bastırdı beni.
Yatmaz uyumazdım hiç gündüzleri, biraz uyuyayım hemşire gelinceye kadar dedim ve uyudum.
Rüyamda:
Anne holde belinden yukarısını görüyorum havada uçuyordu sanki.Ben gidiyorum dedi...Ammannnnnnnn anne gidersen git, hep öyle diyosun sanki yürüye biliyosun dedim.
Elsalladı ve kapıdan yukarı gitti. Yarım saatten fazla uyumuşum, uyandım.Hala anlamıyorum rüyamıydı gerçekmi anne tarhana çorbası istemiş kalktım suyunu koydum anneyi çevirmek için yanı na gittim. Cevap vermedi bazen vermezdi,hadii şımarma döndüreyim seni yaraların acımıştır dedim. Dokundum çevirmek için kımıldamadı soğuktu elleri alnına dokundum soğuktu, dudakları gözüme ilişti Anlamıştım ama ne yapıcamı bilmiyordum ev sahibine çıktım indik beraber, şöyle bir baktı Anne gitmiş dedi...
Gitmişti hemde el sallıyarak ama ben inanmamış o miskin uykuya esir olmuştum hala pişmanlığımı yenemiyorum. Birkaç kişi ile defnettik anneyi, giden sadece anne deyildi benim için koskoca bir tarih de gitmişti. Hemde bir kaç kişi ile saygım anneye sıfatın dan dolayı, asaletinden yaşanmışlıklarından dolayı iyiki tanıdım sizleri.
Hakkım varsa helal olsun, nur içinde yat, sen sevmesen de ben hep sevicem ve her zaman
saygı duyucam ve bana bıraktığın emenetin yaşam boyu yanımda olacak.
Sözverdim tutucağım anacığım rahat uyu...
perhizbozan 01 08 2011
YORUMLAR
perhizbozan
AMİN DİYORUM İÇTENLİĞİMLE
ENTERESAN OLAN BİR İKİ DEFA RÜYAMDA GÖRDÜM
DÜN GECE YİNE GÖRDÜM VE SİZ BUGÜN YAZDINIZ
HAYIRLARA VESİLE OLSUN
SAYGIMLA.
matrix
içten gelen kelimerle tamemen spontene yazılmış keyifle okiunacak güzel bir yazı
perhizbozan
nur içinde yatsın,kayınvalidemin veda anısıydı
gerçek bir yazı
sevgilirimi sunuyorum.
İnsan'ın olduğu yerde olmek bile güzel.Yazıya sinen yüreğinize binselam olsun.
perhizbozan
saygılarım la
Hakkım varsa helal olsun, nur içinde yat, sen sevmesen de ben hep sevicem ve her zaman
saygı duyucam ve bana bıraktığın emenetin yaşam boyu yanımda olacak.
Sözverdim tutucağım anacığım rahat uyu...
çok güzel bir yazı okudum değerli kalemizinden...
tebriklerimi bırakıyorum...saygımla
perhizbozan
inanın ben bile unuttmuştum bu yazıyı yazdığımı
nur için de yatsın
anneyi hatırlattınız bana
hemde yılına birkaç gün kala
gözlerim dolu dolu oldu
saygılar efendim..
perhizbozan
özür diliyorum teşekkür de geciktim sede afola
saygıla kalın.