- 879 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gönül Erlerine
Bismillahirrahmanirrahim
1 İza cae nasrullahi velfeth
2 Veraeytennase yedhulune fiy diynillahi efvace
3 Fesebbıh bihamdi rabbike vestağfirh* innehu kane tevvaba
1 Allah’ın yardımı ve fetih geldiğinde,
2 insanları bölük, bölük Allah’ın dinine girerlerken gördüğünde.
3 "artık Rabbini hamd ile tesbih et ve bağışlamasını dile! Muhakkak ki, O, çok bağışlayandır
Ey nizam ı alem davasının gönül erleri.. Dün bir iki gönül eri kazanmak için ömür sarfederek iğne ile kuyu kazar gibi yetiştirdiğimiz erlerimiz etrafında- ne büyük saadettirki allaha şükür zaman bizi haklı bize mecbur bırakmış bütün haklı davalarda olduğu gibi -milletimiz öbek öbek toplanmaktadır..
Allahım sen tamsın bizim noksanlarımızı tamamlayıp kabul et yoksa biz kaybedenlerden oluruz..
Allahım çektiğimiz acıları öfke kin ve nefrete dönüşmesine intikam duygularına bürünmesine müsade etme.Bizi kibir hamaset tembellik korku izansızlık hadsizlik hukumlerine isyan emanetlerine ihanetten koru...
Bizleri su gibi aziz kılda herkesi olduğu gibi kucaklayalım..
Ya rabbi bizleri tarafgir yapıp zulmeden zalimlerden etme...
Ya rabbi bilirizki birbirimizi sevmedikçe iman etmiş olmayız iman etmedikçe de cennete giremeyiz..
Ya rabbi bize kötülük edenlere bile iyi muamele etmeyi kötülükleri yumuşaklıkla bertaraf etmeyi bize nasip eyle..
Allahım her şey senle vardır senin iznin olmadan emrin olmadan ne olabilirki..
Allahım hamd sanadır..Yalnız sana yönelir yalnız sana el açıp boyun bükeriz..Adın zikrimizde evin gönlümüzdedir..
Ya rabbi bilerek ve bilmiyerek yaptığımız sevimsizliklerden sana sığınırız ve tevbe ederiz..
Muhakkakki sen merhametlilerin en merhametlisisin.