Aciz insanların aşkından korkulur,,,,
Bedenimi sol yanımdan başlayıp bütün vücuduma dağılan,bir ateş yakmaktaydı….
Sebepsiz gitmeler aslında sebebi olan bir felaketti.Ömrüm boyunca aciz erkeklere rastladım,ne istediğini bilmeyen kişiliksiz kişilerdi.Sevginin değerini bilmeyen kısa aralıklarla gönül gezdiren ve insanların canını acıtan bu kişiler bence psikoloji hastasıydı…Akıllı kararlar verdiğini sanarak daha akılsız işlere girmekte en büyük marifetleridir.Kendilerine sunulan onca masum duyguyunun yada saf bir sevginin karşılığı olarak sadece onlardan sevgi dilenmek,bu kişilerin nefislerini gururlandırmaktan başka bir işe yaramamaktadır,Çünkü temiz ve saf bir sevginin karşılığı olarak sadece temiz duygularını paylaşmaktan bile acizlerdir ve onların zaten temiz ve saf duyguları yoktur.Her zaman sığındıkları limanları ise yalanlarıdır,kaçmak için en büyük bahaneleri ya telefonlarının şarzı biter.yada elektirikler kesilir,yada netleri kesilir,yada birileri gelir sizi arayamazlar,yazamazlar….işlerinin çıkmış olması ve bir yelere gitmeleride cabasıdır.Tabi bir daha ne zaman dönerler kimse bilmez.Oysa hiçbir yere gitmemişlerdir,çünkü bu kişilerin adım atmaya cesareti yoktur….kendilerinden korkarlar.
Oysa bir sürü yalanlarına şahit olduğunuzun farkında bile değillerdir.ne zaman nerdeydin diye sorsanız hep a ynı….
Büyük cesaret ister sana açık bir yüreği sahiplenmek,oysa ne gezer belkide onca masum kişi bu satırları,karşı taraf başka birine ince narin şiirler yazmaktadır,ilk size söylendiğini sandığnız canımsın kanımsın falan filan,sevmişim sevişim sözleriye şimdi kimlere hangi masum cana hitap ediyordur bilemem……
Bu satırlar bir mektup değildir,mektup olsa idi kişiye yazılırdı.oysa ben çoğunluğa sesleniyorum,Aciz insanların aşkından korkunuz,bu kadın yada erkek farketmez,iki cins içinde geçerlidir,,,,
SEVGİYLE KALINIZ......
DUDU BAYRAM
08 01 2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.