- 758 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSTEMEKLE OLMAZ
İSTEMEKLE OLMAZ
Saygıdeğer 4 de 1 okuyucularım;
Toplum içerisinde ki % 25 oranınızı bildiğim için,hislerinize tercüman olmak içinde bugün Ayet meallerinden seçtiğim ayetlerle düşüncelerimi anlatmak istedim.
1-KASSAS suresi 56.Ey Muhammet sen sevdiğini doğru yola iletemezsin.Fakat ALLAH dilediğini doğru yola iletir.O yola gelecek olanları daha iyi bilir.
2-KASSAS suresi.50.ALLAH zalim kavmi doğru yola iletmez.
3-KASSAS suresi.37 zalimler iflah olmaz.
4-ŞURA suresi 8. ALLAH dileseydi onları bir tek millet yapardı.0 dilediğini rahmetine sokar zalimlerin yardımcısı yoktur.
5-YUSUF suresi 103.Sen şiddetle arzu etsen bile insanların çoğu iman edecek değildir.
6-ENAM suresi 149.ALLAH dileseydi elbette hepinizi doğru yola iletirdi.
7-MAİDE suresi 45.Kim ALLAH ın indirdiği ile hükmetmezse,işte onlar zalim olanlardır.
8-YUNUS suresi 100.ALLAH ın izni olmadan hiç kimse inanamaz.
9-YASİN suresi 10.Onlaro uyarsan da uyarmasan da onlar için birdir.İnanmazlar.
10-BAKARA suresi 6.İnkar edenlere gelince,onları uyarsan da,uyarmasan da onlar için birdir.Onlar inanmazlar.
11-FATIR suresi 22.ALLAH dlediğine işittirir.
Onbir ayet seçtim.Okuyucularımın üzüntülerine,ızdıraplarına bir teselli olsun diye.Okuyan,anlayan,düşünen ve içinde bulunduğu toplumun çilesini çeken gaye ve amacı sadece fisebilillah olan güzel insanlara,saygı,hürmet ve şükranlarmı arz ederim.
Yüce rabbimiz kulu ve elçisi olan önderimiz Hz.Muhammet s.a.v. e HABİBİM diye hitap etmesine rağmen ümmetine şefaat yetkisini saklayıp mahşere bıraktığı halde sevdiklerine doğru yolu bulmalarında ALLAH’ın izni olmadan bir şey yapamadığını yukarıda ki ayetlerden anlıyoruz.
Bizler yazarlar,çizerler,önderler,şairler,ozanlar,sanatçılar vs.topluma hekes branşında bir şeyler göz önüne sergiliyor,çaba sarfediyor.Hiç düşünüyormuyuz aynı tas aynı hamam.Hiç.bir şeye etki edemediğimiz ortada çünkü %75 negatif düşünce ŞEYTAN nın ipoteği altında.Hatırlayınız Hicr suresi 39 da.Şeytan ne demişti.
Rabbim beni azdırmandan ötürü and olsun ki;Bende onlara günahları süsleyeceğim ve onların HEPSİNİ azdıracağım.
Hicir suresi 40 da ancak içlerinden kendilerine İHLAS verilen kulların HARİÇ.
Ne mutlu kalbi temiz,içten samimi riyasız işlerinde karşılık beklemeyen,gösterişten uzak gaye amacı ALLAH ın rızasını gözetenlerin sayısının % 75 lere çıkması için gayret sarf edenlere ALLAH ın dediği olur.Amenna ve sadakna.
Babamın adı hıdır,elimden gelen budur.
Saygı,sevgi ve hürmetlerimle.Allah’a emanet olun.
4 de 1 leri kutluyorum.İHLAS lı oldukları için.
Cahit Yetgin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.