Abzürt Cümleler ile Maharetli Görünme Sanatı...
Derin…çok derin…kendi içine baktığı için sadece kendi zannettiği derinlik kadar derin !!!
İşi gücü bir şekilde anlattığı şeylerin ucunu dine karşı kinine getirmek…ince ince işliyor kinini…hiç bir şey kadar şey bildiği dinini doladığı dilinin ucundan salyalarını akıtmak ve bunu güya kimseler anlamıyor algısıyla yapmak abzürtlüğünü maharet hatta sahip olduğu çarpık inançlarına dair kar zannediyor…
Diline doladığı dini kirletmeye çabalarken, bunu
dini kendi menfaatini, düşüncelerini, ahlaki zafiyetini, sahtekar davranışlarını örtmek için kullanan insan kılıklı hayvanlar üzerinden örnekler vererek yapıyor…Zannediyor ki biz aptalız ve gerçek din ile dini kullananların elleriyle şekillendirdikleri sahte dini ayıramayız…-düşünebildiği derinlik bu kadar işte !-
Kendi düşüncesi, ahlakı, davranışları, mantık kurgusu, duyguları ile uyuşan kim varsa dostu
ama kim ile uyuşmuyorsa tahammülsüz kirli ve sinsi düşmanlığı devreye giriveriyor…ama öyle korkak savaşıyor ki işine gelmeyen kimseleri tek tuşla susturuveriyor…ama bilmiyor ki bir insanı susturunca fikirlerinde, duygularında, davranışlarında haklı olmuyorsun ve alkışlayanların alkış sesleri ne kadar çoksa o kadar haklısın !!!
O kadar derin ki
tam da derinlik konusunda kendisini ölçek aldığı kadar…
Sabah akşam besliyor kendisini
kendi seçtiği gazetelerle, kitaplarla, tv kanallarıyla,
aynı frekansta yayın yaptığı fikirdaşlarıyla !
kendi gördüğünün dışında bir dünya yok…kendi bildiğinin ! dışında doğru yok…güzellik yok…anlam yok…mana yok…fikir yok…his yok…
haliyle kendisi ve alkışçıları dışındaki herkes aptal, cahil, kandırılmış, kurtarılması gereken vs insan/cık/lar…
Çok istediği bir şeyi Allah nasip etmedi diye mi yoksa küçükken camide yaşlı bir ahmaktan tokat yedi diye mi –belki de imam ezan okumasına izin vermemiştir- oluştu bu kin
beklide din, aklının sınırlılığını kendisine gösterdiği içindir tahammülsüzlüğü…
Çıkıp gayet kolay ve süslü cümlelerle insanlara eleştiriye açık olduğuna dair -yalan olduğunu gayet yakından bildiğim- cümleler kuruyor ve muhtemel ki yüzü de kızarmıyor…Hacılar…hocalar…başörtülüler...üzerinden –ki aslında bunlar umurunda bile değil, umursadığı din’e giydirmek her fırsatta- sapkın davranışlarla makyajladığı hikayeler yazınca kale alınacağını okunurluğunun artacağını zannediyor…Önceleri bilmediği, yanlış bildiği bilgileri öğretiyorduk sonra gururu öğrenmeye dayanamadı herhalde yada nasıl yıllardır birilerinin onu bu kadar kandırabildiğini gösterince inanmamayı seçerse yarasının kapanacağını , acıtmayacağını zannetti…
Not : Yazılarını bir araya toplayıp kitap yapacağım sürpriz olarak
isimi de hazır…
“ Abzürt Cümlelerle Maharetli Görünme Sanatı “
...
YORUMLAR
Lânetler yağsın; dini ; kendi kirini, pasını örtmek amacıyla yine aynı kirlilikle kirletmeye çalışanlara.
Kalben katılıyorum Sayın Râzı yazdıklarınıza.Sağolun.Varolun.Hep olun inşallah.
Sizin gibi dobra, mert, açık yürekli insanlara bu memleketin ihtiyacı var.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY tarafından 1/8/2011 11:02:51 AM zamanında düzenlenmiştir.