- 956 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DUA...
Yazmak; ağırlaşmasıdır düşüncelerin, yaşananların ya da yaşanamayanların…
DUA…
Yürüyorum,yürüyorum yine tıpkı diğer yürüyüşlerim gibi adımlarım yine sen sen diye geliyor sana…Arıyorum..Hasret kapıları yine açık bana sonuna kadar…Gönlüm küllenip alevlenen bir yangın yeri…
Sevgin o kadar büyük ki sığmıyor içime sığdıramıyorum onu içime.Olan oluyor ve bu garip gönül yine sensiz kalıyor böylece…Yanıyor yanıyor ama ah etmiyor çünkü yangını sana, aşkı yine sana.Gönlüm seni arıyor ,o seni istiyor ya Rab!...
Rabbim beni ,bu yangın yerini sensiz bırakma!...Sana ihtiyacım var, sen ki kimsesizlerin kimsesi,yetimlerin kollayanı,merhamet padişahısın senin şefkatine ihtiyacım var…Ey Rab! sana ihtiyacım var beni sensiz bırakma…
Rabbim neye sığındıysam,neyden medet umduysam sonu hep karanlık…Bana sendeki aydınlığı göster Allah’ım!..Gönlüm viran bahçeler misali tarumar..Gönül bahçem solgun ,yaslı,yaprak dökümüne başlamış bile baharlardan habersiz…Rabbim içime akıttığım yaşlar bile sana ağlar oldu,sana erişebilmek için göz yaşlarım bile yalvarıyor…
Artık gönül ızdırabımı dindirmem gerek…Bana sen gereksin Ey Rab!..Benden şefkatini esirgeme Rabbim ,beni senden başkasına muhtaç etme …Bizlere ebedi sevgili olan sen lazımsın.
Allah ım dünya hırsını unutmamız için sevgini öyle yerleştir içimize ve kenetle ki yerini hiçbir şey alamasın.Sevgini öyle büyüt ki başka hiç bir şeye yer kalmasın yüreğimizde…
Ben BAKİ olanı istiyorum…Ben GERÇEK olanı istiyorum..Rabbim nasıl erişebilirim sana bilmiyorum ama;
Bir garip yetim misali yürüyorum sana,yollarım nerden geçecek bilmiyorum ama ben nerelerden yürüyeceksem yürüyeyim biliyorum ki gönlüm sana erişecektir.Gerçek şu ki tek emelim sana kavuşmaktır..
Rabbim beni yanlış yollara saptırma…
Yürüdüğüm bu yolda beni senin dostlarınla karşılaştır…
Senin adının olmadığı bir cümleyi söylemeyi bana nasip etme,eylemlerimi ve düşüncelerimi sensiz bırakma…
Cefa çeksem,yorulsam da şikayet etmem…
Biliyorum ki;YOLCULUĞUM VE TÜM YOLCULUKLAR SANADIR…
YORUMLAR
Rabbim beni yanlış yollara saptırma…
Yürüdüğüm bu yolda beni senin dostlarınla karşılaştır…
Senin adının olmadığı bir cümleyi söylemeyi bana nasip etme,eylemlerimi ve düşüncelerimi sensiz bırakma…
Amin!
"Dua müminin silahıdır"
tıpkı binaların siğorta sistemi gibi vücudumuzunda adeta "savunma mekanizmalarıdır" siğortalarıdır dualar.Yazınızı pür dikkat okudum,cümlelerin derinliği ve anlam yüklülüğü dikkatimi çekti.konunun Türk yazın tarihinde çok ele alındığı bilinmektedir.Gayet güzel bir bir biçimde bir"deneme" yazısı üslubuyla kaleme almışsınız.
Tebrik,takdir ve nice güzel yazılara dualarımla efendim..
AŞKIN COĞRAFYASI tarafından 10/27/2007 10:23:14 PM zamanında düzenlenmiştir.