- 504 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
LÜTFEN ULAŞABİLDİĞİMİZ HERKESLE PAYLAŞALIM!!!
Damlaya damlaya göl olur malumunuz!
Kim bilir belki de duyan olur sesimizi…
Günün tümünü kadın, evlenme ve saygısız yemek programlarıyla, akşamları dizilerle doldurup insanları her anlamda uyuttuktan sonra yayınladıkları, TARTIŞMA PROGRAMLARI, AÇIK OTURUMLAR VB. DİZİ SAATLERİNE ALINSIN!!!
Hem belki zorunda kalıp izleyerek, biraz haberdar olurlar ilkokul çocuklarının bile sahip olduğu bilgilerden!!!
Baksanıza; insanlara:
İstiklal Marşımızı ve yazarını…
Türkiyenin kaç bölgesi olduğunu…
İlk Cumhurbaşkanının kim ve bu güne kadar kaç tane olduğunu ve isimlerini, hatta şu ankini…
İsmet İnönü’nün kim olduğu ve yaşayıp yaşamadığını…
Kimlerin ve neden şu an tutuklu olduğunu…
Salıverilenlerin kimler olduğunu ve neden salıverildiğini…
Wikileaks, Ergenekon, Savunma Kalkanı, AB, Nato vb pek çok şeyin ne olduğunu bırakın, pek çoğunun adını bile bilmediğini…
Ülkede ve dünyadaki pek çok olay ve gerçekten bihaber olduklarını…
Ülke ve dünya nereye gidiyor, ben neyim, neredeyim ve nereye gitmekteyim sorusunun yanıtını aramıyor, öğrenmiyor ve bilmiyor…
Elhamdülillah Müslüman’ım deyip sorduğunuzda, ne dört halife ve isimlerini, ne İslam’ın, ne imanın, ne abdest ve namazın şartlarını bilmiyor!..
Dizi ve kadın programları izleme arzusunda olanlar, lütfen o gece yarılarını beklesinler özel ilgi alanlarıysa…
Uyumakta ısrarcıysalar…
Ülke sorunlarından haberdar olmak istemiyorlarsa…
Dünyadan bihaber olmak arzusundaysalar…
En azından kendi sorunlarına sahip çıkmak istemiyorlarsa!..
Kendilerine ve ülkelerine, hatta yaşadıkları dünyaya saygıları yoksa!!!
Perihan Reyhan Alkan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.