- 1134 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
FIÇI ARASINDA KIÇI AÇIKLAR
Yepyeni ve tertemiz bir yıla girerken, kuşkusuz en çok gündemi meşgul eden, özellikle Taksim ve benzeri mekânlarda ortaya çıkan hayvani görüntüler oldu.
Yeni yılımıza işte böyle görüntü ve olaylarla girdik, utanmadan da, yeni yılın hayırlı geçmesini diledik.
Özellikle de Taksim’deki taciz olayları ve olay sonrası medyanın tek yanlı bakış açısı son derece dikkatimi çekti. Sizce de, medyada olduğu gibi gerçekten o alandaki kadınlar masum ve mağdur muydular?
Medyanın, taciz mağdurları, dedikleri, kıçı açık kadınların, fıçı olmuş, hovarda erkeklerin arasında, o halde ne işi var. Eğer varsa bir işleri, benim de bu durumu özetleyen bir cet sözüm var, o da; ‘Alan memnun, satan memnun.’ cet sözüdür. Satan, memnun bir şekilde satışını yaparken, duruma emniyetin el koyması, inanın erkeklerden çok, o alandaki kadınları rahatsız etmiştir. Üstelik gözaltına alınan, cezayı alan sadece erkekler olmuştur, Oysa seyyar satıcıların, ceza alması gerekmez miydi? Yurdum vatandaşı seyyar satıcıdan sebze-meyve aldığında suçlu mu oluyor? Tabii ki de hayır, suçlu seyyar satıcıdır. Taksim sokaklarındaki fıçı gençlerde, açık büfeleri gördükleri için, sadece masumane bir alış-verişin parçası olmaya çalışmışlardır. Buna karşılık emniyetin 17 alıcıyı göz atına alması, bana göre son derece saçma bir tedbir olmuştur. Hem taciz edilenler, şikâyetçi bile olmamışlardır. Yasa gereği bu kişiler göz altına alınmıştır.
Taksim’de yılbaşı kutlamaları esnasında, eğer bir bayan kıçı açık bir şekilde o alana giriyorsa, emin olun ki, onun bir amacı da taciz edilmektir. Bu olaylar tesadüf ve masumane değildir.
İçmekten, insan olduğunu unutmuş ve içip içip ateş topuna dönüşmüş vahşi hayvanların arasına, paketlenmeden, sarmalanmadan, muhafaza edilmeden, barutu atarsanız, barut anında ateş alır, sonuç bu olur.
Hem o tür ortamlara giren, sözde mağdur ve masum kızlar, bunu bilmeyecek kadar geri zekâlılar mı?
Kusura bakmayın ama onlar çok zeki; çünkü ne yaptıklarını biliyorlar, fakat illaki bir geri zekâlı arıyorsak, o da, fıçı gibi olmuş erkeklerin arasına, kendilerini atmış, ‘kıçı açıkları mağdur görenler’(dir).
Yeni yıla, çoğunluğu Müslüman olan güzelim ülkemde, her yıl olduğu gibi, vazgeçilmezimiz, Milli Kumar(Milli Piyango) ve mağdur taciz olaylarıyla giriyoruz.
Allah sonumuzu hayreylesin. Âmin.
B. WANİ
YORUMLAR
YENİ KALEM
yorumunuz için teşekkürler.
Bu cepheden bakmıyorlar olaylara..
Orada yığılanların seviyesi zaten anlaşılıyor hem görüntülerden,hem de konuşmalarından.
Üniversite öğrencisi imiş de,iş adamı imiş de...
Şu zamanda herkes bu söylenilenleri oluyor.
Sırf dikkat çekmek..
Sırf var olduğunu göstermek..
Sırf **lık..
Hadi Taksim'e bi taciz olup da gelek" niyyeti ile oraya gidenler,sarhoş salak angus sürüsünden insanlık mı bekliyorlar.
Hem yılbaşısı bu demek değil mi?
Eğlenecen...
Zıplayacan...
Hoplayacan...
Çılgınlaşacan...
E işte böyle olur.
İşe kamera girince böyleee oluuur.
Selamlarımla.
YENİ KALEM
Yazınız güzeldi.
Öyle insanların varlığını kabul etmekle birlikte cezasız bırakılması taraftarı değilim.
Orada masum ve turist insanlarda var.
Siz kaşındınız mı diyeceğiz bu şerefsizlerin yaptığı adi taciz olayı için.
Ceza yoksa suç vardır ve artar.
Belki uygulanmaz diye ve sarhoşluğun etkisi ile beş on vaka oldu bu sene.
Gördüler ki ceza var ve ağır.
Seneye olmaz inşallah.
Saygı ve selamlar.
YENİ KALEM
yorumunuz için teşekkürler. saygılar sunarım.