- 1189 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
BANKADAKİ KADINA...
Bugün işlerimi halletmek üzere bankaya gittim.İşlemleri bitirdikten sonra kapıya yöneldim.Tam kapıya elimi uzattığımda, dışarıda bankaya girmek üzere adımlayan bir bayan belirdi.Büyüklerimizden öğrendiğimiz doğrultuda, nezaketen kapıyı açarak içeri girmesi için yol verdim.
Az kalsın güvelik görevlisini çağırıp, beni polise teslim etmesini rica edecektim.Kendimi gerçekten suçlu hissettim.Kadının yüzündeki ifade ancak bir suçluya bakılırken sahip olunan cinstendi.
ve öğrendim...
Yaşadığımız şu altın çağda hâlâ, nezaketten bir nebze bile haberi olmayan, kabalıklarını ’ayı’ diyerek vasıflandırdığımız ilkel insan kalıpları, varlıklarını erkek ve dişi(!) olarak devam ettiriyorlar.Üstelik türlerinin aksine, eşek gibi bakışlar da atabiliyorlar...
;)
Bu yazı; kendisine yaptığım incelikten ötürü teşekkür etmeyi bilmeyen, üstelik yüzüme bön bön bakan, eşek bakışlı ayı kadın’a ithaf olunur. :))))
Teşekkür etmek erdem değil, farkındalıktır...
*bugün 15.09.2011 ve ben hâlâ o bankaya gittiğimde, biri gireceği zaman kapıdan uzaklaşıyorum :)
YORUMLAR
YağMuRun İzİ
evet bu da doğru bir açı. ama yine de kendini geliştirmeli insan. herşeyi de büyüklerden beklememek lazım :)
teşekkür ederim..
...Ayı lafına takıldım ve çok çok güldüm.
...belli ki çok gücünüze gitmiş.
...dostum onu bırak şu çağda hala WC kapısını çalmadan açmaya yüklenen bir yığın (evet evet yığın) ayıcık var.
YağMuRun İzİ
oman bey, gerçekten de çok zoruma gitmişti. tahmin edebiliyorsunuz. ve bu gibi insanlar sonrasında, çevrelerindekilerin kabalığından yakınırlar.
bu ayılar ve ayıcıklar ne yazık ki tükenmeyecek. hayvan neslinin azalmasına zıt bir orantı ile artış gösteriyorlar.
onlarla yaşamaya alışmaktan başka çaremiz yok :)
sevgilerimle :)
bahsettiğiniz şahıslardan öyle çok varki,
insan inanamıyor bazen.
nezaketten ne kadar uzaklaştık..
YağMuRun İzİ
acaba kim kazanacak :)
Hayat.İşte
Bizim gibi nazik insanlar kazanacak bence.
pabuç bırakmayız değilmi onlara:)
AYI'lara hakaret etmeyin dostum... etrafımızda o kadar çok varlar ki ...
YağMuRun İzİ
teşekkür ederim..
kusura bakmayın geç farkettim yorumunuzu..
Epey evvel bim market'ten alışveriş yapıp eve doğru yöneldiğimde, üç beş adım sonramda yaşı ilerlemiş konuya özne olan hanımablamıza benzer bir teyze
ellerinde ikişer üçer poşet yürümeye çalışıyordu.
İstemsiz insani yardımseverlik dürtüsü harekete geçmiş olmalı ki, gideceğiniz yere kadar.... gibi bi cümle dedim. Poşetlerini korumaya aldı kadın. Almış olduklarını izinsiz ç-alacağımı sandı..
Aynı hatayı ikinci kez niye tekrarlasın ki insan değil mi Sevgili Yağmurunİzi..
Düşünürün birisi düşünüp, erdem ahlâksızlıktır demiş..
Öyle..
YağMuRun İzİ
:)
erdem ahlaksızlıktır :))
çok hoş, tuttum bu sözü...
YağMuRun İzİ
o gün baya canımı sıkmıştı :))
hayatbuysa ben yokum
nezaketin (n) sini bilmezler.
nezaketen bir şey diyecek olsan ya da yapacak bön bön bakarlar!
deli olmamak içten değil:))
YağMuRun İzİ
o günden beri ne zaman o bankaya gitsem biri çıkacakken kapıdan çekiliyorum.ne me lazım.sinir bozukluğuna gerek yok.herkes kendi kapısını açsın değil mi ama :)
selam..boş verin siz ALLAH rızası için yardımcı olmuşunuz ya o yeter..kadın bilsin.bilmesin..siz görevinizi yapmışınız...bu nezaket küçüklükten..görgüden.yürekten gelen bir şeydir...her insanda bulunmaz..tebrikler..gül diyarından selamlar
YağMuRun İzİ
Teşekkür ediyorum.
Tabi ki her insan kendisine yakıştırdığı şekilde hareket eder.Biz kendimiz olalım.Kendini kaybedenler ayrı dursun...
Ziyaretiniz ve ilginiz için tekrar teşekkürler...
Antep fıstığı tadında selamlar :)
imdiiii sen biliyor musun eşeklerin gözleri çok güzeldir dolasıyla bakışları da pek güzeldir.imdi bunu fark etmenin kasavetinde şöyle bir dikkatlice bakışla kapıyı açmış olabilir misiniz acaba :PPP
ayu kadın ne olacak bilse şiir yazdığını incelikler yüzünden ,ayu kadun ne olacak
eşek bakışlı ayucuk :)
YağMuRun İzİ
lacivertiğnedenlik
sen güzel insansın biz biliriz elbette.
çok saygımla