- 698 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Söyle sevgili
Söyle sevgili, sevgi değil mi yüreğimize sığdıramadığımız?
Yalnızlık savaşlarında kışkırtırsın ruhumu ve ben ağlamadan yıkılmadan yüreğimle zaferler kazanırım. Söyle sevgilim, sevgini kazanmak için daha ne kadar yalnızlığımla yürüyeyim, daha ne kadar yoluna döktüğüm güllerden kan süzeyim ?
Sen düşlerimin hüzün prensesi. Sen yüreğine uçurtmalar yaptığım.Tenine gözyaşlarımı sürdüğüm eylül kokulu Sevgilim. Usulca kaybolurum bu şehirden seni özlediğimde, düşlerine eklerim umutlarımı, geceyi serinliğinde gözyaşım olursun, yıldızları indiririm göklerden üzerine.
Gülüşlerinin koynunda sana şiirle yürür, içimin acılarını sevinçlerinle değiş tokuş ederim. Seni sevdikçe sen olurum, aşk olurum, sevdalı yüreğimle senin ülkende en bereketli toprak olurum.
Al ellerimi, tut yüreğimin ellerinden. Sana sevdalı bir çocuk gibi ruhumun saklılarını dolaşalım birlikte. Bir şarkıda demlensin sevgimiz, gözlerinin pınarlarından dökülsün aşk meyimiz. Senin için yaşayayım şu çelişkili dünyayı, yalnız senin için nefes alayım.
Al yüreğimi, al sevgimi, al şiirlerimi güneş yüzlüm. Hüznünün istasyonlarında yırtalım gecenin göğsünü, yeniden bir dünya kuralım seninle, atalım denizlere geçmişin paslı kilitlerini.
Söyle sevgili, ne kadar yoluna döktüğüm güllerden kan süzeyim ?