- 704 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GİTTİN ÖMRÜM
Artık yıldızlardan daha uzaksın bana… Öldün ömrüm… Beni de öldürdün… Hayata dönerim merak etme, değmeyeceğini anladım nasıl olsa gördüm… Her şeyi oyundan ibaret sandığın o küçük beynine laf anlatamadım bir türlü… Sen beni sevmedin, sevmedin işte hiç sevmedin…
Artık iki cihan bir araya gelse olmam seninle, olamam… Çok isterim, her şeyden çok isterim ama olamam başkalarını alırım yüreğime, seni yüreğimde barındıramam…
Anlamadın ama sen benim ömrümdün… Yaşamı seninle başlatmıştım şimdi yine seninle durduruyorum… Yeniden başlattığımda bir ömrüm olmayacak, bir sen daha olmayacak biz diye bir şey olmayacak…
Hak etmiyormuşsun, görmek istediklerini görüyor, anlamak istediklerini anlıyormuşsun…
Şimdi beni son kez dinle: Hayat senden ibaret değil, yıllar öncesinde olduğu gibi akıp gidecek…
Senin için de öyle yüreğim bunu da biliyor, sindirecek… Artık ağlamıyorum, biliyor musun ağlamayı
Yasakladım kendime… Seni sevmeyi yasakladığım gibi…
Unuturum, kahrolmam elbet unuturum… Çok başka olmalıydı olmadı mahvoldum…
Artık yıldızlardan daha da yasaksın bana… Onlar kaydığında dilek dilerdim seninle ilgili hiçbir şey
Dileyemiyorum… Yanılttın beni, çok yanılttın artık hiçbir şeye inanmıyorum…
Okusan bu satırları, okumazsın ki… Gözlerin yorulur, okumazsın biliyorum… Kendinden başka hiçbir şey değerli olamadı hayatında…
Oysaki benim hayatım, ömrüm sendin… İhtimaller bile bizi yaşatmayacak ömrüm…
Şimdi gidebilirsin, bir daha geri gelmemek üzere… Benden uzakta uzağımdasın…
Artık yüreğimden de uzak kalmalısın… Seni sevmiştim ömrüm… İnanmasan da sevmiştim…
Bir ağlamak geliyor ki içimden sorma, gözlerim buğulu… Ama ağlamayacağım çünkü hak etmediğini
Artık biliyorum…
Gidiyorsun ömrüm, gidiyorsun… Bilmediğin çok şey vardı, o aşkı da beraberinde götürüyorsun…
Acılı bir yanım, bir yanım hep böyle kalacak… Bunu da bilmiyorsun… Bilmek istemediğin çok şey var
Aslında… Söylemeye cesaretim yok…
Gittin ömrüm, gittin… Kahrettin beni, bilmiyorsun…
Dilara AKSOY