Toplumsal Direnç ve Birliktelik
Son aylarda yaşananlar ne kaleme,ne kağıda ne de tarih sayfalarına kolayca sığacak olaylar değildir. Hele hele de yıllarca bilinçli olarak yapılan günlük,haftalık,aylık olaylara direncimizin reytingini tutanlar,toplumun bazı kesimlerinden gelen çat pat şehit mitinglerini,gösterilerini,feryatları kaale almayanlar,dış mihraklarında verdiği destekle palazlanmaya çalışan şer güç çapulcuları kurdukları pusularla yaptıkları hain saldırılarını genişlettiler .Bunu da toplumsal direncimizin yayını germeyi ve nabzımızı yoklamayı peyder pey sürdürerek hedef kitlelerinin gözünde değerlerini artırmaya çalışarak yapmakta dırlar.
Ayrıca Türk Milletini ve Türk Silahlı Kuvvetlerini hain planlarının içine çekerek toplumsal infial uyandırıp iç karışıklık çıkararak,dağlarda inlerinde yaptıklarını şehirlere yayarak emellerine ulaşmak istemektedirler. Yalnız bu aysbergin sadece görünen bir yüzü,asıl plan ise ABD’nin Ortadoğu projesinin bir kolu olan,harita değişikliği ve Kuzey Irakta Türkiye’ye bölgenin bekçiliğini yaptırıp,emellerine ellerini kollarını sallayarak ulaşmaktır.
Büyük hedefi ise; kurmayı planladığı Kürt devletinin yanı sıra Bölgenin direncini elinde tutmak,bitmeye yüz tutan petrol rezervlerine ki (Türkiye dekiler dahil) sahip olmak.Ayrıca Dünyanın en büyük silah tüccarlarının ortak kararı ile Türkiye’nin elinde bulunan her türlü rezervin yanı sıra,stratejik önemi ile emeline daha derinden yaklaşmak. Böylece Türkiye’nin yükselen değerini düşürerek, Türkiye Cumhuriyeti devletini ekonomik kargaşalıkların yanı sıra toplumsal sıkıntılarla uğraştırırken (pekkaka itleri,Şerzani kancığı,Tarabeni şebeği) gibi piyonlarla bizi uğraştırıp elini kolunu değdirmeden,görünürde dost arkada şerlerin şerri,deccalın büyüğü ABD, planını yapmaya canlarımızı her geçen gün yakmaya devam etmektedir .Piyonlarını zamanı geldiğinde kullanıp atacaktır.Yerine başka başka piyonlar çıkararak oyununa bilahare devam edecektir.Bunun önüne ise çok güçlü ve dirayetli devlet olarak,oyunlarını bertaraf etmekle geçilebilir. Yalnız her şeyden önce içimize girmiş ve bizi kurt gibi kemiren her türlü dümeni çeviren işbirlikçi,ispiyoncu,bölücü,iç ve dış güçlerin tüzel ve özel kurum ve kuruluşlarını kontrol altına alıp,musluklarını kapatarak bu yola girmeliyiz.
Ey Asil TÜRK milleti birliğe ve beraberliğe ihtiyacımızın olduğu şu zamanlarda,
yapmamız gereken önemli işlerden biri ve belki de en başta geleni fedakarca çok çalışmaktır .Yukarıda bahsettiğim gibi güçlü olmamız için Devletimiz öncülüğünde belli bir süre koyulmak kaydıyla(Teknik detaylar ve süre tartışılabilir) fedakarca sekiz saat kendimize sekiz saat devletimize çalışarak dosta düşmana birliğin ve dirliğin ne demek olduğunu göstermemiz gerekir. Çünkü büyük hedeflere büyük hayallerle ve özveriyle varılır. Ekonomik ve siyasal anlamda çok güçlü bir Türkiye, Dünyanın bütün olumsuz dengelerini alt üst ederek refah ve huzurun teminatı olacaktır.Dolayısıyla diğer sorunlar;Terör,geri kalmışlık,işsizlik,eğitim,sağlık v.s kendiliğinden çözülecektir.
Vatan uğruna geçmişten geleceğe vurulup tertemiz bedeniyle şehit olanlara Allah’tan rahmet ,gazilerimize acil şifalar ve hayırlı ömürler dilerim.Ayrıca yakınlarına ve Tüm TÜRKİYE’ye başımız sağ ve dik olsun dileklerimi sunarım. .