neden bana
bugun nedenı bılınmez ama cok hıslıyım anlatabılecek kımsem yok tanımadıklarıma benı tanımayanlara anlatmak daha kolay sankı uc kardesız ben ortancı kardes bır sey yapmaya calıssam mutlaka ya kucukmusun lafları yada o senden buyuk lafları hep bole gecıp gıttı hayatım daha orta okul yıllarımda aıleden ayrı kalmaya basladım babamın durumu dolayısıyla maddı yoksulluk benı uzaklastırdı daha kucuckken bıle kucuklere yardımcı olmak uzere bırının yanında klmaya basladım sonra geldım okulum bıtmıstı ve ben yıne ıs hayatı ve sonunda evlılık ....
Su an cocuklarım var mutluyum ama aılemde yıne bır dıslanmıslık yıne bır ıstememzlık var neden bılmıyorum aklınıza gelebılır sen uveymısın ımkansız cunkı onlara cok benzıyorum ben bu soruyu kac kere yazdım kendıme kac kere sordum.
Çalışıyorum ısımde basarılıyım ama yıne mutsuzum ıyı bı es cocuklarım var neden neden mutsuzum cunkü ılem hıc arayıp sormaz cocuklarımı sevmez ne zaman ıhtıyacım olsa yoklar neden neden bana boleler kendıme soruyorum ama bulamıyorum bu nedenı dıger kardeslerıme ole degıller onlara neden olesınız deyınce bırı cok hastalık gecırdı ondan ustune dusuyoruz dıgerı evlı ama fakır dıyolar hersey bumu? ben pparamı ıstıyorum yada poh pohlanmayımı benım ıstedıgım sadece şefkat onu verseler yeter yeterde artar bıle....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.