- 1855 Okunma
- 22 Yorum
- 0 Beğeni
KISA BİR AYRILIK
Bu yazımı hangi kategoriye koysam diye bir müddet düşündüm. Sonra ise anı bölümünü uygun buldum. İnşallah sonradan kötü olmayan bir anı olarak kalır diye..
İki gün önce şiddetli ağrılarımın oluşması nedeniyle Acil Servis’e gittik. İki gün yattım. Kan değerlerim karaciğer, pankreas ve safra kesesinde sorun olduğuna işaret ediyormuş. Hepsi bir hayli yüksek. Bugün eve çıktım. Yarın gastroenterolojiye müracaat etmemi söylediler. Bir hayli tetkik yaptırdım daha da var. Sanırım sonuçlara göre hastaneye yatıracaklar. Duruma göre ameliyat da olabilirmişim.
Bir süre yazı yazamayacağım ve sizin yazılarınızı üzülerek okuyamayacağım. Umuyorum ki kısa bir ayrılık olur bu...
Hepinizi çok özleyeceğim. Bana şans dileyin lütfen.. Her şey insanlar için. Hakkınızı helal edin.
Sevgilerimi sunuyorum.
YORUMLAR
Sevgili dostlarım,
Bir hafta içinde büyük korkular yaşadım. Aşrı yüksekti değerlerim. Ama dün tomografi sonucum iyi çıktı. Karaciğer enzimlerimde ilk güne nazaran düşmeler oldu. Hepatit sonucum da temiz çıktı. Allah'a şükür rahatladım. Doktor altı ay yine de izleyelim sizi dedi. Eğer normal değerlere düşmezse biyopsi yaparız diyor. Ama ben kendimi iyi hissediyorum.
Acile kaldırıldığım gün ne olmuşsa olmuş bir şey geçirmişim. Ama bunun adını koyamadılar. Belki daha önce kullandığınız bir ilaç karaciğerinizi yormuştur diyorlar belki de o gün yediğim şey dokundu. Her neyse geldi geçti galiba.
Sağlıktan ötesi yokmuş bunu anladım. Allah hepinize bol sağlıklı günler versin. Sevgilerimi sunuyorum herkese.. Hepinize çok teşekkür ederim.
yorumunuzdan sonra profil sayfanıza girdim.
geri döndüğünüze bende çok sevindim.
inşallah bir daha olmaz.
sizin pozitif biri olduğunuzu düşünüyorum.
hayır hissediyorum.
sevgiyle kalın.
Aysel AKSÜMER
Ama doktor yine de değerleriniz hala yüksek sayılır sizi altı ay gözleyelim diyor.Ama en azından ameliyatlık bir durum yok. Belki biyopsi yaparlarmış ama kendimi iyi hissediyorum şu anda..
İlginiz ve güzel düşünceleriniz için size çok teşekkür ederim. Sevgilerimle..
Aysel kardeşim, önce çok geçmiş olsun diyeyim.Şimdi yoldan geldim, bir haftadır İstanbul dışındaydım.Siteye girme imkanım olmadı.İnşaallah tamamen iyileşip, şifa bulursunuz.
Selam, sevgi ve şifa dileklerimi yolluyorum.
Aysel AKSÜMER
ÜZÜLMEYİN DEĞERLİ KARDEŞİM...BİRAZ ÖNCE SİZİ TANITAN YAZINIZI OKUDUM..AYNI YAŞTAYIZ....DEĞERLİ BACIMI KARAMSAR GÖRMEK BENİ ÜZDÜ ...AMA SİZ RAHAT OLUN...ALLAH GECİNDEN VERSİN...KORKMAYIN...KENDİNİZE İYİ BAKIN UFUKTA SAĞLIKLI GÜNLER GÖZÜKÜYOR UNUTMAYIN...SELAM VE SAYGILARIMLA...BEN ÇOKTAN HAKKIMI HELAL ETTİM ASIL DEĞERLİ KARDEŞİM SİZ HELAL EDİN...SELAMLAR..
Aysel AKSÜMER
Bilgisayarımı yeni açtım ve çok üzüldüm.Fakat sadece kan değerlerinizin yüksek olması sizi korkutmasın.Gastroenterolojide ayrıntılı olarak tetkikleriniz yapıldıktan sonra rahatlayacağınızdan eminin.Her zaman pozitif düşünün ve Allah yardımcınız olsun.Dualarımız sizinle, sevgiler
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
İlginiz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Bu şimdiye kadar yazdıklarınızın en üzücüsü oldu.
Allah şifa versin.
İnşaallah en kısa zamanda hayatın içinden öykü ve anılarınızı okumaya başlarız kardeşim.
geçmiş olsun diyor Allahtan sağlıklı ve huzurlu yarınlar diliyorum sizin ve tüm hastalar için.
saygılarımla.
Aysel AKSÜMER
aysel hanım acil şifalar diliyorum. sizi en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmuş bir şekilde görmek dileğiyle..
Aysel AKSÜMER
Çok ama çok geçmiş olsun güzel arkadaşım. Bir şey olmayacak inşallah. Kötü düşünme. Senin için dua edeceğim hep. Allah şifalar versin tekrar...
Habersiz bırakma ama bizi..
Aysel AKSÜMER
İlgin ve duaların için teşekkürler. Sevgilerimle canım.
Aynur Engindeniz
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Geçmiş olsun dileklerimi sunarken ,en kısa sürede aramızde olacağınız inancımı ifade eder,
güzel ve içten yazılarınızı, kısa süreli de olsa özleyeceğimi belirtirim.
Şansınız açık olsun, geçmiş olsun.
Saygılarımla
Bilgisayarımdaki bir arıza sebebiyle iki defa yazmak durumunda kaldım, kusura bakmayın
bekir güçlüer tarafından 1/3/2011 9:02:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok geçmiş olsun sevgili Aysel hanım.
emin olun çok üzüldüm ve diliyorum Rabbimden şafi ismi hürmeti hakkı için acil şifalar ihsan eylesin size ve tüm hastalara..
dua ile uğurlayalım sizi ve şükür ile karşılayalım inşaallah....Allahım her daim sizinle olsun.....sevgiler....
Aysel AKSÜMER
Geçmiş olsun dileklerimi sunarken, en kısa sürede tekrar aramızda olacağınıza olan inancımı ifade ederim.
İçten ve güzel yazılarınızı kısa sürse de özleyeceğiz.
Şansınız açık olsun, geçmiş olsun.
Saygılarımla.
Aysel AKSÜMER
Nesir bölümünün vefalı sesi vefalı kalemi ve güzel rengi...
Allahım hayırlı acil şifalar versin size...
Dualarım sizinle inşaALLAH...
Aysel AKSÜMER
Sevgilerimi sunuyorum. İnşallah kısa süreli bir ayrılık olur ve tekrar görüşürüz.
Aysel AKSÜMER
Canımmmmmm çok geçmiş olsun. Yat diyorlarsa yat mutlaka. Sağlık başka hiç bir şeye benzemez. Çok geçmiş olsun. Benim yapabileceğim bir şey olursa söyle lütfen. Yakında görüşmek üzere. Sevgilerim kucak dolusu
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Geçmiş olsun Aysel hanım.Doğrusu üzüldüm.İnşallah hastaneye yatmazsın.
Kısa zamanda tekrar o güzel yazılarınızla aramıza katılmanızı temenni ediyorum.
Selamlar.
Aysel AKSÜMER
İlginiz için teşekkür ederim. Saygı ve selamlarımı sunuyorum. Umarım kısa sürede görüşürüz.