bitsin bu azap
gece saat 2.10 ve ben öyle yorgun öyle uykusuz yine bir gece daha onun yüzünden uyuyamıyorum içime zehrini akıtıp gitti sadece sevmiştim oysa bitsin artık bu kalbimle aklımın savaşı aralarında perişan oldum ne vefasız yar anlar ne gururum halim kalmadı ölüyorum niye bu kadar sevdin ki niye bu kadar acısın yüreğin sen onu bu kadar çok sevmeseydin acıtabilir miydi böyle içini kanatabilrmiydi hiç birşey istemeden ve hiçbir şey yapmadan karşı tarafa herşey verilir miydi şimdi elimde binparçaya bölünmüş kalbim gururum yıkılan hayallerim hayalkırıklıklarım oysa saçının teline zarar gelseydi yüreğim ağrırdı beni öyle kalleşçe vurdu herşeyi hiçe sayarcasına öyle çok ağlattı ki öyle çok parçaladı ki şimdi tüm insanlardan nefret ediyorum ben tüm sevgimi ona vermişim kimseleri sevemiyorum onu da sevemiyorum artık herşey yalanmış sevgi arkadaşlık dostluk her şey bu çok ağır bir darbe yapanın yanına kalmasın Rabbim o da böyle olsun içi parçalansın o da benim gibi ne yaşayabilsin ne ölebilsin ikisi arasında kalsın hep bıraktığı gibi kalsın ................
YORUMLAR
Sevmek güzel ama ayrılık acı belkide hiç uğruna
ama inadına nadına yaşamak yeniden sevmeyi öğrenmek
zaman her şeyin ilacıdır en değerli hatıralar bile unutuluyor
malesef bir gün zaten hak yerini bulur siz hayata sarılın
gübeş batar başka yerde yeniden mutlu olman dileğiyle
selam ile saglılar.