AŞK
Aşk ; üç harfli dev bir cümle.Adına kitaplar,romanlar,şiirler,destanlar yazılan gizemli ve yakıcı bir duygu.Hangimiz aşık olmadı ki veya olmuyor halâ? Önce gözlerde başlar,kalbinizi çarptırır ve karın boşluğunuzda duyduğunuz bir kasırga gibidir o.Hepimiz az Kerem,çok Aslı, biraz Leyla,çokça Mecnun,kenarından köşesinden Romeo-Julyet değil miyiz çok zaman?
En güzel aşk hangisi derseniz sizinki derim düşünmeden,bir de güm diye aniden gelip yüreğinize oturan desem yanılmış olur muyum sizce? Peki en çok hangi zamanlarda şiir yazdınız veya okudunuz bir hatırlayın bakalım dostlarım.
Tabii ki bir de vatan,millet,bayrak,hizmet aşkı ve Allah aşkı vardır ki onlar ayrı bir yazı konumuz olabilir.Bu aşklar insanı yüceltir ve ulvi amaçlara yöneltir.
Yaşanası bir duygudur aşk, başımıza gelmesini istediğimiz tek kazadır belki değil mi ama?Sonunda hep mutlu olmasak da yaşamaya değer tek şeydir bence,o andaki yaşadıklarımız ömür boyu yeter bizlere. Bir de ayrılıklarla biten aşklar vardır ki kavurur yakar içimizi, belki bir ömür boyu ama belli etmeyiz veya edemeyiz çokça.
Bu arada günümüzde çokça moda olan bir gecelik aşklar vardır ki,konumuz dışındadır o. Karışık bir duygu aşk,tarihin başından beri tanımlanamadı bir türlü.Çok tanım yaptı insanoğlu ama bir türlü tam karşılığını bulamadı.Hiç aşık olmamış dostlarım haydi aşka,haydi aşık olmaya, bakın o zaman yaşam yedi rengini size nasıl da gösterecek(siyah ve beyazı da unutmayın ama).Yazımı bir şiirimle bitiriyorum
"Dünyanın en kısa şiiri
Seni seviyorum"
YILDIRIM YILDIRAN
2 OCAK 2011
İZMİR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.