İYİKİ VARSIN ( emine 45)
Canım Emineciğim
Aslında söz vermişşiir yazacaktım senin için.Ama... ah ! şu ilham perileri yok mu bir türlü uğramadılar bana.Kalemim kağıdım üzgün masanın üzerinde bekliyor hala.Yüreğimde söylenecek okadar çok kelime var ki...Hepsinden tadımlık seçmek zorunda kaldım inan.
Dostluk deryasında tanıdım önce sanal sonra gerçeğe uzanan .Yazılar,şiirler ve içinde hep paylaştığımız sevgiydi.
Şimdi gönül kapına geldim.Bir demet kır çiçeği yanında kocaman çikolatalı pastayla.İyiki doğdun, iyiki varsın yanaklarından sevgiyle öpüyorum.
GÜLDESTE
1-1-2011
YORUMLAR
Emine hanım takdir ettiğim bir kişiliğe sahip Şair ve Yazar.Hemşehrim olduğu için ve O'nu tanıdığım için onur duyuyorum. O her türlü övgüye layık.Emine hanım için yazılacak şiiri ben de merakla bekliyorum...Umarım ilham perisi en kısa zamanda ziyaretçiniz olur...Gönül dolusu selam ve saygılar Can Kardeşim...
GÜLDESTE
GÜLDESTE
Canım benimmmm, bana en güzel doğum gününü hediyesini verdin inan. Seni sanal alemde tanıdım diğer dostlarım gibi. Dostluğumuz giderek arttı, çoğaldı ve sayfalara sığamayacak kadar büyüdü canım. Ben de kimse hatırlamadı diye birazcık üzülmüştüm ama sen ve birkaç arkadaşım hatırladı. Beni çok duygulandırdınız arkadaşım. Çok çok teşekkür ederim sevgimlesin her zaman. Tekrar teşekkürler.