Asla bir insana tüm sevginizi vermeyin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asla bir insana hele emin olmadığınız birine tüm sevginizi vermeyin Onu hayatınızın merkezi yapmayın.Ona değerinden fazla değer sevgisinden fazla sevgi verdiğiniz zaman şundan emin olun ki bu sevgiyi alyhinize kullanacak ve size değer vermeyecektir. Siz ondan başkasını görmemezlikten de gelmeyin. zira sizden başka herkesi görecektir.Uğruna gözünüzü kırpmadan ölecek kadar sevdiğiniz adam siz ondanhiç bir şey beklemezken o size bir selamı çok gördüğü gibi hayatında bu kadar çok sevilmenin şımarıklığını çirkefliğini size acı çektirerek ödettirecektir.Bir gün bakarsınız ki o çok sevdiğiniz adam sandığınız aslına bir hayvan bile değilmiş.size tek cümle söyler üzerimde hiç bir hakkın yok sevmeseydin der sizin onu hep affetmenizi bile aleyhinize kullanır sen gelmedin mi her defasında ben geldiğimde sen kabul etmedin mi der siz değmeyeceğini bile bile her hatasını affettiğinizde onda şöyle bir intiba oluşur yine affeder. halbuki bilmez her affettiğimde biraz daha yok olduğunu azaldığını ve her geldiğinde her gittiğinizde sizi her defasında daha çok üzecektir ve asla affetmeyin bir insanı büyük bir hata yaptığında acı çekseniz de kalbiniz yanlış birini bu kadar çok sevdi diye parçalansa da affetmeyin çünkü asla öyleleri gerçek sevgiyi bilmezler asla kadir kıymet bilmezler onlar kendilerini it yerine koyanlara değer verirler.çünkü hazmedemezler bilirler bu kadar sevgiye asla layık olmadıklarını onlar bilmezler aslında kendilerinin kaybettiklerini zaman geçer çok uzun zaman hesapsız çıkarsız olduğu gibi seven ve kabul eden birinin eksikliğini hissettiklerinde sizin sevginizin ne demek olduğunu anladıklarında akıllarına ister istemez siz gelirsiniz ama ok yaydan çıkmıştır bir kere bir daha seveni getirtemez hiç bir güç sonunda aklına yanilmiştir zavallı kalbi sevenin başını alır gider ve kalan vicdan azanının pençesine düşşerek kalır .......
YORUMLAR
ama bu hep deve kuşu gibi oldu ne net deve oldu ne dekuşu söylediğimiz şeyler çok farklı sevgiye saygısı olmamasınaydı benim öfkem bitmesiine değil böyle adice bitmesineydi
aliye1 tarafından 1/2/2011 1:42:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
aliye1 tarafından 1/4/2011 8:55:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
aliye1 tarafından 1/4/2011 9:00:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Biz erkeklerle kadınlar arasında ciddi bir fark olduğunu iyice anladım sizde de bu yazıyı okuduktan sonra...Tabi ki düşünceler ve yaptırımlar görecelidirama çok yakın bir zamanda olan bir anımı anlatayım.
Çok yakın bir erkek arkadaşım, 2.5 senedir beraber olduğu kız arkadaşından ayrıldı. Ayrılıkları (siz kadınlar) nedense kolay kabul edemiyorsunuz. Karşınızdaki "Bitti, sana karşı bir şey hissetmiyorum" dediği zaman ardı ardına birçok neden geçer kafanızdan. "Yok yok! 'Bir şey hissetmiyorum' dedi ama aslında hissediyor ama şu şu nedenlerden böyle diyor. İşin aslı bu" deyip durmadan kendinizi kandırırsnız. Bu sizin sadece iyileşme sürecinizi uzatır aslında haksız mıyım? Biz adamlar netizdir, "Bitti" diyorsak hakikaten, hahahaharbiden bitmiştir. İşte arkadaşım da kıza bunu anlatmış. İlk önce kız ikna oldu gibi gözükse de aradan bir iki gün geçtikten sonra bizimkini aramış. İşte "Öyleydi böyleydi... Ben seni şöyle sevdim, böyle düşündüm" diye anlatıp duruyormuş. Bizim oğlan da bana"Sana bir şey söyleyeyim mi? Kendimden utandım. O bunları anlatırken aklımdaki tek şey, yemeğimin soğuyor olmasıydı" dedi.Ve devam etti…
“Anlamıyorum...Ne demek ya bu =>" Benim kişilik yapım bu değişmem, yüzün hep asık gezerim, insanlarla her zaman samimi olmam, sempatikliği sevmiyorum, ben işimi güzel dille yaptırmak istemiyorum, ne yapayım benimde kendime göre kriterlerim var, değer verdiğimi-sevdiğimi gösteremiyorum, korkularım var, kendimden-senden korkuyorum bunun 9472597935lerce v.s v.s v.s ... Bunlar ne kadar iğrenç düşüncelermiş ki insan yaşadıkça öğreniyor.”
Haydeeee bir şeylerin bitmiş olduğunu bir erkek yani ben bile anladım :) Şimdi ne olacak? Evet bence mükemmel bir konuya değindi. Aşkı, sevgiyi, dostluğu, arkadaşlığı hatta hoşlantıyı dahi doyasıya yaşamak varken, neden korkuyorsunuz? Neden salmıyorsunuz kendinizi sevgi jeotermalinin azgın ve sıcak sularına? Rahat olun artık gevşeyin biraz, kendinizi sevin. Bir yerlerde eksik varmış gibi düşünmeyin. Karşıdakine değer verin, verdiğiniz değeri gösterin, zaten karşıdan size gelecek olan değer ve sevgi gösterisi ancak sizi değerli kılacaktır insanlar gözünde.Bu değer yargısının yanlış uygulanması yüzünden nice güzel olabilecek birliktelikler, aşklar, aile ilişkileri, arkadaşlık, dostluk ilişkileri heder oluyor ve bitiyor çoğu zaman. Hem de başlamadan!..
Böyle konuştuğuna göre kim haklıydı? Arkadaşım mı yoksa karşıdaki bayan mı? Bana soracak olursanız tabi ki arkadaşım. Çünkü iş işten geçmişti. Artık geri dönüşü yoktu, çünkü sözünün eriydi ve erkekliğin vermiş olduğu delikanlı muhabbetinin kölesi. O’na göre de o haklıydı. Bu saydıkları boşuna değildi. Demek ki karşıdaki bayan bunları göstermedi. Bir yerde artık sevgiyi ve alışkanlığı dahi bitirdi uzak durmalar ve kriter sevdası güzel bir aşkın mezarı oldu. Sorun kendinize, hayal edin ve sonuca bağlayın. Bir erkek için ya da bayan için değer miydi sizce aşkı doyasıya yaşamak varken?