- 1165 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AşkıN Mavisi-NüKTeLeR
__Del! Mavi__
Ah be AŞK ! Elle tutulur gözle görülür değilsin ki kulağından tutup çekiverip alsam ayrılıktan.Sonrada eşek sudan gelene kadar benzetebilseydim seni.Ömrümü yedin ömrümü !!
//
Özlem deyipte atma be nelere alışıyor insan en felaketi yalnızlığa bile,sevmediklerini sever oluyor insan;Sorma be kalbim sorma.
//
Kıravat takınca dost satanlar,gösteriş budalası mal mülk için aşkını satanlar gün gelip bu pazarda kendilerini satarlar..!!!
//
Tilkiye aslan postu giydirsen yine yapar kurnazlık,insanlarda öyle içinde varsa eğrilik ne giyse nerde olsa aynıdır..
//
Sevgi:Anlamak,ömrünü,emeğini düşünmeden feda etmekle daima kalıcıdır.Feda etmeyi göze alamıyorsan yola cıkmayacaksın..
//
Ruh gibiymişim,doğru diyorlar;Çünkü ruhları yokki beni anlayacak,aklımdan geçenleri kendimle savaşımı nerden bilsinler...
//
Kırdığında acıttığın gibi onarırken de acıtıyorsun kalbimi;Bari yalan söyle,kandır çocuk gibi ’üüf’de de geçiversin..
//
Yanardağ gibi zamansız tutuşurdu kalbim,şimdi bir buzdağına dönmüş;Anladım ki sen hissettiğimden çok daha soğukmuşsun..
//
Sevilmemiş sevgiyi tatmamış bir insan her yerde ve her şeyde mutsuz ve yalnızdır..Fakat
O Mutluluğun kıymetini en iyi bilendir..
//
Ne de yakışmıştı Aşk bize,mübalağa yapmıyorum kavgalarımız bile.Ama Gittin!bu ne sana nede geride bıraktıklarına hiç yakışmadı..
//
Kendimi sana anlatmıyorum, sonra beni anladığını sanıyor sevdiğini söylüyorsun;İşin aslı şu ki beni kim anladı ki sen anlayacaksın,işte yalnızlığımda bundandır benim herdaim...
//
Herşey benim,bana ait ve benimle kalacak fikrindesin;Silkin ve kendine gel..!!Düşün ki Aldığın nefesi bile geri veriyorsun...
//
Oysa okadar çok seviyorum,herseferinde nefesim kesilene kadar söylüyorum;Bazen kıl mesafesi kadar yakınsın seviyorum, bazen asırlık uzaksın sana kızıyorum..
//
Dikkat et kendine sokak ortasında yıkılmış bir ben daha olmasın bu şehirde;Çünkü birtek sende hala yıkılmadı bu yürek..!!
//
Yürekte başlar yangın alev alev yükselir dillerden hem kendine hemde yokluğuna yanar durursun;siz gibi ben gibi herkes gibi.!!
//
Eskiden imkansızlıktan aşklar renkli posta zarflarına sıkıştırıldı;İmkanlar sunuldu,bu kezde onca dizi arasında ki reklam arası telefonlara sıkıştırıldı...
//
Belki yaşananların hepsi gercek değildi,giderken sen bir gerçeği söyledin bana;ALLAH’a emanet ol dedin sustum,gerçek buydu zaten ondan başka kimim var ki benim..??
//
Söz gümüş ise sukut altındır;Peki , yalnızlığın ve sessizliğin ortasında yüreğini yararcasına sevgiliye yükselen feryadın değeri varmıdır?varsa nedir arkadaş..
//
Masum gülüşlerimden arda kalan cümleler sarfediyorum
kendimce mutlu oluyorum ve günaydın diyorum hayata ve herkese herşeye..
//
Gidişin ne beni küçültür ne de seni yüceltir ,tek kişilik saltanat olmaz;sanma ki gittiğin meçhul şehrin ortasına heykelin dikilir..
//
Yokluğun da ne şiirler yazdım ne de sana dair şarkılar mırıldandım; Aşağı mahalle yukarı mahalle,karşı çarşı dolaştım,param yetmedi bakkala borç yaptım..Ve anladımki ben seni kendimde çok abarttım.
//
Sanırlar ki aşikar gülüşlerim herdem içerden;Oysa ki ben,tepeden tırnağa tıklım tıklım hüzün doluyum..
//
Gidiyorum birşey söylemeyecekmisin?diye sorularla daha fazla darlandırma beni gidenlerle ilgilenmiyorum..!!
//
Eskiler söylerdi,it’e dalaşacağına çalıyı dolaş diye;Aşk ta öyle birşey ,dalaşsan canını yakar etrafını dolaşsan feleğin şaşar..!!
//
Eskiler söylerdi,it’e dalaşacağına çalıyı dolaş diye;Aşk ta öyle birşey ,dalaşsan canını yakar etrafını dolaşsan feleğin şaşar..!!
//
Gidiyorum evet hiç hesap sormadan ,sana bırakacağım bir kaç şey var ;hüznüm,incitilmişliğim ve bensiziliğin,sana son armağanım olsun.
//
Gönderiyi KaldırAşkın Mavisi Bırakıp giden bir gün geri dönmek ister,bırakın dönsün;dönsün ki kaybettiklerini görsün...!!
//
Yalanla dolanla yaşıyorsan hayatı,gerçekler gün gelip tokat gibi suratına çarpacaktır;işte ozaman yediğin tokatla istikametini şaşıracaksın.
//
Gidiyorum evet hiç hesap sormadan ,sana bırakacağım bir kaç şey var ;hüznüm,incitilmişliğim ve bensiziliğin,sana son armağanım olsun..
//
Yanımdasın fakat bir o kadar da uzaktasın;benim sana öfkelerim değil,sadece göz yaşalarımdan arda kalan sitemlerim dokunur...
//
Adımların pek,kalbinde sözlerinde doğruluk,bakışlarında masumiyet ve etrafına alçak gönüllü ol ki;Varlığın adam diye anılsın..
Aşkın Mavisi...
//
Bilinmez süreçtir zaman her mevsim yapraklar dökülür her yürüdüğünüz sokaklarda ayak izleriniz silinir;tek silinmeyen,geçmiş zaman ve gelecek zamanda yazılmış ,yaşadığınız ve yaşayacağınız kaderinizdir..
//
■Kendini ezber kokan,süslenmiş neydiği belirsiz düşüncelerle ortaya atan kişilerle aynı safta bulunma;Gerçekleri idrak ettiğin zaman kendini gaflet ve helak içinde bulacaksın...
//
Boş diye,düşlediğin kurduğun hayallerini asla yıkma;Çünkü emek verdikçe inandıkça teker teker dolduracaksın..
//
Gidecek sen git bu kez engel olmayacağım sana;çünkü varlığın artık hiçmi hiç sarmıyor beni..
//
Oysa bir başka alemdi senle olmak kıyametim oldun üstüme;incinmiş ,viran olmuş şehirden farksız bir ben bıraktın ardında..
//
Sevgiliye Nikah meğmuru kadar mütevazi,dostuna çıkarsız vefa,hayata çıldırmış şairin keskin kalemi,ayrılığa ise başını vuracak cellat olmalısın ki yalnızlık sonun olmasın...
//
Sevgiliye Nikah meğmuru kadar mütevazi,dostuna çıkarsız vefa,hayata çıldırmış şairin keskin kalemi ,ayrılığa ise başını vuracak cellat olmalısın ki yalnızlık sonun olmasın...
//
Kendi yolunu çizmediysen eğer;gittiğin her yolun sonu dipsiz bir uçurum olacaktır..
//
Kimsin ki sen ! varlığımdan kendine pay çıkarıyorsun;şunu aklına sok,ben ki seninle var olmadım sensizde yok olmam..!!
//
Gidiyorum ey sevgili bu gün ayrılık günü ;Kavuşma yada dönme ihtimali olmayan seni unutabileceğim yer nereyse? oraya gidiyorum hoşcakal...
//
Ey yüreğim !Sevgiliyi öyle tutkulu bir aşkla sevki ,sözlere şarkılara deryalara sığmasın; Her adını zikrettiğinde varlığın mahşer gibi sallansın...
//
Farkın sevgin,saygın,edebin,mertliğin ve dürüstlüğün olsun;Aykırı,insanlığın gereğinin dışında yaşaman olmasın sana farklılık getirmez çünkü;senin gibi yaşayan binlerce canlı var..
//
Hayatın aldıklarına verdiklerine celallendim,hep istediğim olsun istedim çırpındım olmadı hep yarım kaldım;Anladımki ben hayatı dilediğim gibi değil,hayat beni dilediği gibi yönetiyor ,usalandım iteat ettim..
//
Gidiyorum,,Son yaprakta düştü az önce;Hayatın bir ağacın yeşerip,yapraklarını dökmesi arasındaki zaman kadar kısa olduğunu nerden bilebilirdim...
//
Dostunun hergece sefasını değil,vefasını sürki dostluğun kalıcı olsun;yoksa sefasını sürdüğün her dostluğun sonunda tek ve cefa içinde kalacaksın...
//
Çok zaman yargıladım kendimi;fikrimi,sarfettiğim cümleleri ipe sapa gelmez anladım ki iflah olmaz,kırdım kalemi gitti....
//
Gülüşlerini güneşe,göz yaşlarını geceye biriktirme,bu boş bir umuttur sadece;çünkü sığınıp, biriktirdiklerini sunduğun zaman umursamayacaklardır...
//
Fani bedenine güvenip,hayatın esintisini kesmeye meydan okuma;haddini bil ! eserse ömür boyu nezle olursun...
//
Biten birlikteliğin ardakalan kırıntılarına sığınma;çünkü o kırıntılar yeni başlanacak birlikteliğin arasına sıkışmak isteyen pislikten başka birşey olmayacaktır...
//
Tohumunda ayrılık varsa sevdanın;Bedelini ödesen,yüreğini emeğinide koysan yinede mahsülün ayrılık olacaktır...!!
//
HAKTIR’ hakkı veren;boyun eğme zulme haksızlığa,dik tut başını susma !bilinmeliki haksızlık karşısında susan dil şeytandır...
//
Hayatın size acı verdiği bir an;nankörlük edip olur olmaz isyan etmeyin,onca verdiği mutluluklara sığının ki fenalıktan hata yapmaktan kendinizi sakının...
//
Söylemeyin soysuza şerefini sattığını ki,kendine başka pazarlar kurmasın..!!
//
Sözsel atık;Lafı ortaya atıp olacakları sinsice gülerek seyretmek,işlenmemiş olmalı sözler ağızdan çıktığı an deliğine yada gediğine oturmalı...
//
: Ne demeli şimdi senin sıfatına,beyninden gecen saçmalığa...??
O konuşuyor durmadan ağzında sakız birde yılışıyor derken sustu,
eee dedi ? esi hoş sunuz hoş konuşuyorsunuz ama bir okadarda boşsunuz ,,,,dedim..!!
tavrını bozmadan kaldığı yerden devam etti..
Aşkın Mavisi___