YORUMLAR
2010 sitemizde belirttiğiniz gibi acı tatlı bir sürü hatıra ile geçti.
Sitede ANSIZIN ve yönetimin yaptığı ve yapmaya devam ettiği yeniliklerle başımız döndü ve dönemeye devam ediyor.
Ankara etkinliğinde çok ama çok değerli insanlarla tanıştım. Sevgili Toynak abim başta sen, Sevgili Arzu, Neslihan, Sinan Bey, Ramazan Topoğlu, Gülhun Hanım olmak üzere pek çok değerli insan...
Kaybettiğimiz değerli dostlarımız oldu. Hepsi için çok üzüldüm. Hikmet Esen Bey hala dualarımda:(
Yüzyüze şimdilik tanışmasamda ama en kısa zamanda İstanbul'a gittiğimde tanışacağım sevgili Emine Güner, yine yüzyüze tanışmasamda çok sevdiğim sevgili Kalimera ,Lacivert mori kızı hep yüreğimde kalacak.
Sizleri seviyorum. Edebiyat Defterimi seviyorum
İyi ki varsınız.
Bu siteyi ve sizleri çok seviyorum.
Kaybettiklerimize sonsuz rahmet diliyorum Rabbimden...Görmesek de kayıplarını içimizde hissettik. Özellikle Müfide ablanın her satırında ölümü işlediğini, korktuğunu bilirken...Gözgöre göre kaybettik onu. Ölüme giden yolunda hep bizimle paylaştı derdini. Keşke daha çok teselli olabilseydik onu. Kimbilir ne duygularla bizimle paylaşmıştı şiirlerini, kim ne yazmış diye bakıp durmuştu belki de...Allah rahmet eylesin.
Herkese başarılı hayır ve sevaplarla dolu sağlıklı bir takvim yılı diliyorum.
Önce aramızdan ayrılan değerli insanlara Allah'tan rahmet diliyorum...Çalışmalarla ilgili takibetmenin dışında bir aktivitem olmadığından, fazla sözhakkım olduğunu düşünmüyorum. Ancak "edebiyat Siteleri' içinde özel ve güzel bir yeri olduğunu biliyorum...
Başarı,selam,saygı...
EDEBİYAT DEFTERİ yönetimini Alaca'da ağırlayabilmek bizim için son derece sevindirici olmuştu.
Saygıdeğer Habib Dağ ve Toynak ağabeyimiz başta olmak üzere Ozan İlo, Makberi, Ahmet Sargın, Oktay Zerrin,Asran, Gizemli Yürek,Selami Sevinç, Halit Yıldırım,Şükrü Bilgili, Ozan Güner Kaymak, Cemalettin Gürpınar ve Halit Yıldırım gibi sitemizin saygıdeğer şairlerinin nazik davetimize icabet eyleyerek Alaca'ya teşrif eylemeleri şiir ve edebiyat açısından oldukça önemliydi.
Alacalı şairlerle site yönetimiinden önemli isimlerin Alaca'da buluşması, iki gün boyunca şiir, sanat ve edebiyat konuşulması Alaca'da şairleri daha bir hareketlendirdi.
Alaca'da şairleri bulşturan bu faaliyette en önemli görevi üstlenen Alaca Belediye Başkanı Sayın Muhammet Esat Eyvaz Bey ile Sitemizin sahibi Sayın Habib Dağ Bey ile yine sitemizin medar-ı iftiharı Sayın Tdynak ( Secaattin Öztürk) ağabeyimize bir yürek dolusu teşekkürlerimi iletiyorum.
Keşke bu sene de Alaca'da buluşup şiiri, şairi, sanatı, edebiyatı konuşabilsek...
Selamlar.
Durdu Şahin tarafından 1/1/2011 4:22:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
git gide zorlaşan şu ölümlü dünyada hoşgörü ve güzellikler güzel insanlara yaraşır...dostlukların...iyiliklerin durağı olan edebiyat defteri başta habib dağ ve ekibiyle bunu fazlasıyla yapmıştır. çıkar ilişkilerinin olmadığı bu büyük site her geçen gün her konuda dahada devasalaşmıştır. biz üyelerine düşen görev konulan kurallara uymak etik davranışlar içerisinde bulunmaktır. kırmak küsmek hakaret etmek değildir. kolay olan budur zor olan dostlukları yerlere değilde zirvelere taşımaktır...yeni yılda tüm site yazanlarıyla güzellikler paylaşılması dileklerimle...güzel bir yıl özeti yazısıydı...her halinle sende bu siteye çok yakışıyorsun sevgili toynak.....saygılar
Dolu dolu geçirilen koca bir yıl Edebiyat Defterini daha bir güzelleştirmiş. Hepinize çok teşekkürler. Bu ailenin bir ferdi olarak mutluyum. Nice seneler. Aramızda olmayanlara rahmet dilyorum. Saygılar...
Aysel AKSÜMER tarafından 1/1/2011 9:43:51 AM zamanında düzenlenmiştir.