- 511 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇEN YILIN HÜZNÜYLE KARŞILIYORUM YENİ YILI...
BUGÜN 31 OCAK 2010 .....YENİ YILA 13 SAAT KALA BU DİZELERİ YAZIYORUM...HÜZÜNLÜYÜM,ÇÜNKÜ;BU YIL AİLEMİZE AYRILIK GETİRDİ...YAŞANMAMASI GEREKEN OLAYLARI YAŞADIK...TAM 30 YIL SONRA!!!!ŞUNU İYİ ANLADIM Kİ,GELECEĞE DAİR YAPILAN TÜM PLANLARIN GARANTİSİ YOK...ZATEN YAŞAMINDA ÖYLE DEĞİL Mİ ???
HAYATIN İÇİNDE HER ŞEYİ ÖYLE HIZLI YAŞIYORUZ Kİ,SANKİ GELECEĞE DAİR YAPTIĞIMIZ TÜM PLANLARIN OLACAĞINI GARANTİLİYORUZ KENDİMİZE...YANILGIMIZ İŞTE BU NOKTA DA...HAYAT SÜPRİZLERLE DOLU !!!NE GETİRECEK,NE GÖTÜRECEK BELLİ DEĞİL !!!BUNU ŞİMDİ DAHA İYİ ANLIYORUM...İMKANSIZ GÖRÜNEN HER ŞEY BİR DE BAKMIŞSIN ,BAŞINA GELİVERİYOR..İNANAMIYORSUN YAŞADIKLARINA VE BU BENİM BAŞIMA GELMEZ DEDİĞİN HER ŞEYİN İÇİNDE BULUYORSUN KENDİNİ....HAYATIN ACI SÜPRİZLERİ RUHUNU YORUYOR,ÜMİTLERİNİ KIRIYOR ADETA !!!!BERABER 30 YILINI GEÇİRDİĞİN İNSANI MEĞER HİÇ TANIMAMIŞSIN,SANKİ O ONCA YILDAN SONRA SANA BİRDENBİRE YABANCI GELİYOR...YOL ARKADAŞLIĞININ BÖYLESİNE KESKİN BİR VİRAJA GİRMESİ,BUNDAN SONRAKİ ÜMİTLERİNİ AZALTIYOR SANKİ....
KENDİME ,YORGUNUM YILLAR DEMEKTEN BAŞKA ÇARE KALMIYOR...GERÇEKTEN YORGUNUM !!!BU BELİRSİZLİKLER VE HÜZÜN İÇİNDE HAYATA DAİR BUNDAN SONRA HİÇBİR PLANIM YOK ..YAPMAKTA İSTEMİYORUM...HER ŞEYİ HAYATIN AKIŞINA BIRAKIYORUM..YENİ YILIN;TÜM DÜNYA VE YURDUMUZA BARIŞ VE MUTLULUK GETİRMESİNİ DİLERKEN,HAYAT NE SÜPRİZLER HAZIRLADI BAKALIM...UMARIM SEVGİYE ,HUZURA GİDEN SÜPRİZLER GETİRİR YENİ YIL...
ARTIK SAKİN,HUZUR İÇİNDE OLMAYI HAKEDİYORUM TANRIM !!!YENİ YILDA BOL SAĞLIK VE GÜZEL GÜNLER YAŞAMAK İSTİYORUM...
HOŞ GELDİN YENİ YIL, HOŞ GELDİN....
YORUMLAR
Gönül Hanım yazılarınızı beğeniyle okuyorum.Ve inanın bana o kadar hitap ediyorki.Yazılarınızda sanki kendimi buluyorum.Duygularıma tercüman oluyorsunuz.Üstelik de meslektaşız sizinle.Ben de lisede öğretmenim.Yazılarınız yüreğime dokunuyor.Bu hüzünlü yazıyı kutlamak gelmiyor içimden.Ama duygularınızı bu kadar içten ve yalın aktardığınız için kutluyorum sizi.Sevgiyle kalın...Görüşmek üzere...
gonulbeyan
Aynı meslek ve aynı duyguları paylaşmaktan gerçekten mutlu oldum...
size daha ilerde uzun uzun yazmak istiyrum,uygun bir zamanda...görüşmek üzere....her gününüzün bayram sevinci olması dileğiyle...