KARTON TOPLAYAN ADAMLAR...
Şu karton toplayan adamlara bakıyorumda gün geçtikçe ne kadar çok çoğalıyorlar..Amaçlarına ulaşmak için nasılda karıştırıyorlar çöp tenekelerini..Çok üzülüyorum onların o halini görünce öyle..Belki sorsan hepsinin ayyrı ayrı bir hikayesi vardır...Belki ekmek parası için,belki hasta bir çocuğu için,belki aç kalmamak için...vb..Belkide alışkanlık..Nede hızlı karıştırıyorlar çöp tenekelerini..Aklımdan hep bu sorular geçiyor yanlarından geçerken kocaman kocaman çöptenekelerinin önünde onları her gör düğümde...Belki de istemeye istemeye yapıyorlar bu işi..
Ama onları çok seviyorum.Hiç olmasa boş durmuyorlar..İsterlermiydiki böyle bir işleri olsun..Tabikide istemezlerdi.Yanlarından geçerken bizim suçumuz mu diye hep düşünürüm..
Hepsinin ayrı bir hayat hikayesi vardır aslında..Bir de garibime giden sadece büyük şehirlerde gördüm ben bu karton toplayan adamları.Bazı ilçelerimiz de de gördüm ama bu kadar çok değildi..Şehirleşmenin getirdiği bir sonuçmuydu bu acaba...Yoksa hepimizin suçu da varmıydı.Sorarım kendi kendime hep yanlarından geçerken..
Ama ne yapalım hayat bazen böyle....
Çok üzülüyorum bu insanların bu haline..
İnşallah bu insanlara ileride bir iş sahası açılırda.Hiç olmazsa insanca yaşayabilirler onlarda bizim gibi.. İnşallah ileride o pis çöp tenekelerini bir daha karıştırmazlar böylelikle....
SEVGİYLE KALIN.........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.