- 850 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
LEYLA
Leyla ela gözlü bir çöl ahusu saçları bahtından daha siyahtır.
bu akşam rüyamda leyla yı gördüm derdini ağlarken yanan bir muma.
ipek saçları elime ördüm ve bir kemend gibi taktım boynuma
bu akşam rüyamda leyla yı gördüm...
Demekki her gördüğün siyah saçlıyı leyla zannetmeceksin. Olduki zannettin dokunmayacksın ipek zannettiğin saçlarına. "Hadi dokun dedi korkma dokun" Elini sürüp hemen çekeceksin. Öyle örmeye falan uğraşma sakın!
Yoksa hakikatten kement yapıp geçirirsin boynuna ve ölmesende güzel kardeşim nefes alamazsın benim gibi.
KArşındakini leyla gibi görmek senin kendi ahmaklığın. Bir başka güzelmiş neresi güzel. Gösterdim işte çevremdekilere. Bakın Bakın leylam dedim. Bu ayşe, fatma , bilemedin Hayriye olur dediler neresi leyla.
Yaa dostlar! görmezmisiniz bir damla yaşı kirpiklerinde , bunda başka bir güzellik var bu güzellik onun ruhunun yası. Hadi ulan kendine gel oğlum yüzünü yeni yıkamış bu...
BEn heryerde leylayı görür, herkesi leyla zannederim.
En güzeli O, En üzgünü o olur gözümde. kıyamam, dokunamam, dokunsam yanacağımdanmı korkarım yoksa yakacağımdan mı bilemem ama dokunamam işte.
Su/sarım çoğu kez. Ahmet Arslan gibi su/sarak özlerim sadece...
Hoş O beni konuşur zanneder de, ben anlatmak istediklerimi bir türlü ifade edemem aciz kelimelerimle..
Ben bu akşam ruyamda leylayı gördüm. Şimdi de uyandığım o ruyayı sabah niyetine sizlere anlattım işte.
Hayırlara gitsin.
YORUMLAR
Sevgili Kardeşim,
Şunu belirteyim ki yazınızdaki mana yoğunluğu ve dil ustalığı her sefeerinde inkişaf ediyor.
Çok sevindim yazını okuyunca.
Çok beğendim.
Aklıma yıllar önce bir mizah dergisinde gördüğüm karikatür geldi.
Gırgır veya bir gazetedeki karikatür den olabilir.
Birinci karede delikanlı sevdiği kızı düşünüyor " Ahh güzeller güzeli Betül,şimdi kimbilir nerdesin? O tatlı bakışların , o güzel gülüşlerin..." diyor.
İkinci karde annesi Kızına sesleniyor "Betüüüül kızım nerdesin ?"
Kız " Tufaletteyim annee" diye cevap veriyor.
Güzellik geçici limalara sığındığında sevgili kardeşim, fırtıtınalar ,azgın dalgalar sevda limanında ayrılıklara sebep olur.
Eğer yarın , öbürgün veya bir sonraki gün o'nda olmayacak güzelliklere bağlanıyorsan bil ki, o haller ,görüntüler bitecek, eskiyecek ve her ihtiyarlayan güzelin yerine muhakkak bir taze güzel gelecek.
zannetme ki o kadro . güzellik ve gençlik kadrosu onun üzerine yapışmış, ve asla tükenmeyecek.
Onun için ağabey sözü, sevdiğin insanı bitmeyen,yitmeyen güzellikleri için sev ki aşk da bitmesin.
Hayranlık da.
Saygı da.
Beğeni de.
sevgili kardeşim ,sen tanıdığım kadarıyla geçici görüntü ve hallerin kandıramayacağı edep ve erdem dolusun.
Sana güveniyor ve seni en kalbi kardeşlik duygularımla seviyorum.
Allah sana hayırlı ömür nasip etsin.
Amin.
Selam ve sevgilerimle.
erolabi tarafından 12/31/2010 10:02:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
ferromuratti
Tanıdığın şekilde yaşamaya gayret eder kardeşin...
Ellerinden öperim beğenmen beni mutlu etti sağolasın.