Sahta Baba Ve Kar Kizi
30/12/2010 ·
Yeni yili karsilarken yenilenmek istersiniz. Kendinizi yenilediginiz zamanlarda ise yenilmek kelimesine karsi duyarsiz kalirsiniz.
Yeni yildan isteklerinizi dile getirmek icin cesitli yollara basvurursunuz. Bulunmus oldugunuz her dilegin ardindan, dileginizin bir an once yerine gelmesini temenni edersiniz. Zamanla olan yarista geride kalmak istemezsiniz. Bu nedenle de zamani kendinize rakip olarak gorursunuz.
Gecmis zamanlarin uzerine ortuler ortersiniz. Sizi sevindiren anlar akliniza dustugunde ortuyu aralarsiniz. O anlarin bir kez daha yasanmayacagini, kimi zaman kabullenirsiniz kimi zaman ise kabullenmezsiniz. Kabullenmediginiz zamanlari yasadiginizda ise mucize denizinin aciklarinda kucuk kulaclar atip durursunuz.
Sifirdan baslamanin yollarini ararsiniz. Bu yollardan birinin de yeni yildan gectigini zanneder durursunuz. Oysa sifirdan baslamak icin sifirlanmis olmaniz gerekmektedir. Bunu bilirsiniz. Ama bunun basiniza gelmesini istemezsiniz.
Gercekliginize sarilirsiniz. Yeri gelirse de kucaklar durursunuz. Gercekliginize simsiki sarilmis iken yalan dunyadan bahseden cumlelerinizi sarf edersiniz. Yalan dunyadan hincinizi almaya calisirsiniz.
Sahta baba ve kar kizidir.
Sizin benliginizden ve gercekliginizden cok uzaklarda olanlardir.
Yilda bir kere ortalikta oldugunu zannetseniz bile butun bir yil boyunca yasacaginiz guzel anlari size sunacak olanlardir. Ve o guzel anlarinizda sizlere dokunacak olanlardir.
Bitmeyen kis masali gibidir.
Yalan dunyalarinizdan uzak, masalin sonunu bilemeden dinleyecek olanlara ise yakin…
Yeni yiliniz kutlu olsun.
30/12/2010 Baku
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.