- 2923 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
MUTSUZLUK OYUNU
Mutsuzluğumu göremiyorum.
Baktığımca uzaktaysa neden onu içimde hissediyorum.
Mutsuzum.Yazın kuruyup yanan çöl kumundaki zerreler gibi.
Kışın çıplak kalmış ağacın dallarındaki çatlamışlık gibi
İçemediğim bir avuç suyun acılığını duyarım diyemi yoksa.
Yada ekşilik verecek dilimden boğazıma diyemi.?Kimbilir.
Kendimce mutsuzluk oyunumu oynuyorum yoksa..Acı çekmeyimi seviyorum..Mutlu olmakla mutlumuyum..
Hep gülmeli şen kahkahalarmı atmalıyım..Bumudur mutlu olmak.Hayattan zevk almak için gülmelimiyim..
Mutsuzluk benim tercihim..Mutsuzken rahatım..Beni zorlayacak kalbimi ezip içinde binlerce hasret biriktirip ağlamayı seviyorum...
"Ağlama neden ağlıyorsun ki "diyenlere inat ağlamayı seviyorum.
Binlerce acı katran sarmış gibi göynümü nefes alışlarımı etkileyen beni zora sokan başımı zonklatıp yüreğimi dağlayan o garip baskıyı belkide seviyorumdur ben kimbilir..
Farklı bir kimlik olmaya çalışıyorum..
Ben değilim o ..
Ben seni sevdiğince seven ama söyleyelemeyip ve bu yüzden de seni hep iten giden hatta terkeden kişiyim..
Kendime çektirdiğim acıların farkındayım.Ama elimde değil bu oyunu böyle oynamalı sahneyi bu şekilde kapatmalıyım.
YORUMLAR
Ben seni sevdiğince seven ama söyleyelemeyip ve bu yüzden de seni hep iten giden hatta terkeden kişiyim..
Kendime çektirdiğim acıların farkındayım.Ama elimde değil bu oyunu böyle oynamalı sahneyi bu şekilde kapatmalıyım.
neden peki ?..hem sevip, hem itmek terketmek....bu zaruru birşey mi ? seven bir yüreğin acı çekmesi..ne zor..keşke bu oyun böyle oynanmasa...seven yürekler mutlu olsa..diyesim geldi..beğeni ile okudum şairem..dilerim yeni yıl tüm mutlulukları getirir size..sevgimle..saygımla..
Ülviye Yaldızlıı
Değerli kardeşim hüzün dolu yazın üzülmeme neden oldu.
Üzgün, gamlı insanları neşelendirmeyi severim, yanında olsan, gam tasa kalmaz
Sevgi ve selamlar.
Ülviye Yaldızlıı
Mutsuzluk kendimizce benimsediğimiz ve kendimizden, gerçeklerden kaçışımızın en kolay yolu.
Yalnız!..
Senin gül yüzüne mutsuzluk yakışmıyor be gülüm.
Sevgimdesin daim biline
Ve bundan sonraki yazını böyle karamsar istemiyorum. Bu bir emirdir... :))
Ülviye Yaldızlıı
Sevgili arkadaşım yüreğinin mutsuzluğa bakışını ne kadar da güzel dile getirmişsin.. Hüzün hayatın içinde hep vardır zaten.. Ayrıca fotoğraf konu ile bütünleşmiş.. Gülmek de bizim için ağlamak da.. Ama Allah taşıyamayacağımız dert vermesin hiç bir zaman..
Teşekkürler paylaşımın için. İyi seneler diliyorum. Sevgilerimle..