- 1796 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Aynur Engindeniz
kalem yahşi...olunca ..hikayede güzel olacak....tabi....saygılar aynur hanım...yeni yılınız kutlu olsun
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim selam ve saygı asıl benden size...Ben de yeni yılınızda Rabbimden dilediğiniz bütün dileklerin -hayırlısı ile- gerçek olmasını diliyorum.
Gerçeğin paslanmış karyolanın altında saklandığını kim bilebilirdi ki?
Çok iyi bir kurgu, zamanlar ve mekanlar arasındaki yolculuk çok iyi dengelenmiş, tema çok yalın, ancak bir o kadar akıcı işlenmiş.
Sözün özü; yerine ziyadesiyle yakışmış bir yazı. Gönülden tebrikler.
Aynur Engindeniz
Teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için. Sevgiler
Aaahh ! Aaah ! Bu mükemmel öykünün kötü kahramanı da bir erkek. Hem de bir dede. Yine yüzümüz kızardı, erkekler olarak. Tadı damağımızda kaldı öykünün bu yüzden.
Kurgu, anlatım..Her yönüyle mükemmel. Tebrikler.
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim saygılar.
Fikret TEZEL
Kalblerde Allah(C.C.)korkusu olmayınca, sapık ilişkiler alıp başını gidiyor.Şahit olabilecek olan herhangi bir çocuğun psikolojisi ne olur,başarıyla işlemişsiniz.
Üfürükçü , büyücülerden kimse medet ummasın, başarılı anlatım, sizi okumayı seviyorum Aynur kardeşim, hangi konuda yazarsan, soluksuz okuyorum.
Kaleminize kuvvet, sevgi, selam ve dualarımı gönderiyorum.
Ülkemizde, küçük kızın yaşadığı olay ne ilk, ne de son... Yaşanan bir olayı her zamanki ustalığınızla kaleme almışsınız. Ben de çocukluğumda böyle bir olaya tanık olmuştum. Çok kötü bir duygu. Neresinden tutsanız pis çomak vesselam.
10 puanımı verip kaçıyorum. Daha fazla o olayı hatırlamak istemiyorum.
sevgimle Aynur...
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim Emine Abla hiç eksilmeyen desteğin için.
Anlatım açısından zor bir konu. İki ayrı mekan, iki ayrı zaman dilimi, hatta birinin içinde de ileri ve geri gidişler var (Önce düşmüş gelin, sonra düşmenin öncesi). Ortak kişiler, her iki mekanda da geçen diyaloglar, üstüne üçüncüyle birinci tekil arasında gidip gelen anlatım. Bu kompleks yapıya ben cesaret edemezdim. Tebrik ederim.
Aynur Engindeniz
Saygılar.
Aynur Engindeniz
Çok güzel bir öykü..Öykü ama içindekiler yaşadığımız hayattan kesitler.yıllar önce kızımı,Tıp eğitimi alan anne baba olmamıza rağmen denize düşen yılana sarılır misali birkaç hocaya götürmüştük.okurken gözümde canlanıverdi.Gerçekten merak uyandıran kaleminiz var.kaleminizle tanıştığıma sevindim.selam ve saygılar.
Aynur Engindeniz
Evet, hocalar büyücüler bütün zamanarda medet kapısı görülmüştür. Görülecektir de. Bazen işe yarıyor ama gerçek din ehli hocaların duaları.
Teşekkür ederim katkınızdan dolayı. Selamlar
Dünün gölgesinde emanet kalsa da yaşananlar bugüne mutlaka tortularını da katıp geliyorlar...
Gergefine sabır ve azmi işleyenler kazanıyor sanırım ...
Kaleminiz ufkumu genişleten inlemelere imza atıyor hep biline...
Sevgimle...
Aynur Engindeniz
Keşke iniltilerle değil de kahkahalarla ufkuna düşseydim...
Sevgiler.
Mehtap ALTAN
sevgiyle...
Aynur Engindeniz
Hassas bir konuyu öyküleştirmişsiniz...Yazıya hipnotizma oldum doğrusu.Tekrar tekrar okudum. Sevgi'nin de dediği gibi" ensest" ilişkişler maalesef günümüzde hala devam etmekte,ne kadar gizlense de.Bence bu ensest ilişkşiler,kapalı bir toplum aolmamızdan kaynaklanıyor diye düşünmekteyim. Sosyal bir çarpıklığın içinde; bastırılmış cinsel dürtülerin sinsice dışa yansıması... İnkara gerek yok. Yaşanıyor ve yaşanmakta. Ne yazık ki;bırakınız "ensest" hoyratlığını;çoğu zaman Anadolu genci,ilk aşkının deneyimini hayvanlarla gidermeye çalışmakta. Kaldı ki ensest ilişkinin gizemli kalması...
Neyse hep bunlar,uzman kadroların çzüm bulacakları meseleler...
Gelelim yazan kaleme...Okuyucuyu düşünmeye sevk ediyor her cümlesi,bazı kelimeleri.Psikolojik ağırlıklı enfes bir öykü daha okumuş oldum.
Sen,yazmaya devam et Aynur.(Her ne kadar benim kadar iyi yazamasan da:))))
Selam, saygı ve sevgilerimi gönderiyorum Ankara'dan...
Aynur Engindeniz
Televizyonlara baksanıza, kim kimin eşi belli değil. Biz de ağzımız açık izliyoruz bu dizileri. Ama sorsalar ohoo bir numaralı ahlak bekçisiyiz. ne diye izliyorsun o zaman o ahlaksızlığı...
Neyse dediğin gibi bu konuyu önce Allah'a sonra uzmanlara havale ediyorum...
Ayhan abi,tabiki senden güzel yazamam. Ben o macera romanını (KORKUSUZ SELİM) yazamam. Müthiş bir kurgulama yeteneğin var. Bazen anlatımda takılman hç önemli birşey değil. Bir çok ünlü yazar yazdıkalrını editörlere düzelttirmeden yayınevine vermiyor. Önemli olan sağlam bir kurgu. Sen bunu iyi yapıyorsun bence...
Bu ne ya ne kadar da uzattım. Sen mi bana eleştiri yapıyorsun ben mi sana belli değil:)))
Ankaraya selam...Bu arada hala bekliyorum, gelen giden yok:)))
Kurgunuz çok başarılıydı. Gizemli, merak uyandıran bir başlangıç, yer yer artan heyecan ve finaldeki acı gerçek... Küçük kızın üzerine perde çekmeye çalıştığı sırrın, onu ne kadar da yaraladığını ve psikolojisini bozduğunu güzel bir anlatımla bizlere sunmuşsun. Tebrik ediyorum. Sevgilerimle..
Aynur Engindeniz
Okuduğu-n için teşekkür ederim. Ama lütfen diyorum yine beğenmediğiniz ya da yanlış bulduğunuz yanları da bana yazın. Çekinir diye düşünmeyin.
Sevgilerimle.
Küçük bir kızın bu gerçekle yaşaması ne acı... Ya dedeye ve anneye ne demeli? Medyadan ve kulaktan dolma bilgilere göre her ne kadar hafızam almasa da maalesef ki böyle ensest ilişkiler bir çok ailede oluyor...
Çok değişik bir konuyu yine fevkalade ele almışsınız kardeşim...Yazan kaleminize, yüreğinize sağlık...Sevgiyle kalın
Aynur Engindeniz
Sevgilerimle.