- 767 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MERHABA;
Adresi belli mektupların yollarda harap olmaları kaçınılmazdır.Ulaşabilmek için çektikleri tüm sıkıntıları, O’na kavuşanın ellerinin titreyişi ve satırlarla göz göze gelmesiyle yok olacaktır...tek sorun keşke her adresi olan mektup sahibini ve yüreğini bulsun..ki bulasıya kadar çekilen cefa kutsaldır..
Ya adresi olmayan mektuplar..Sıkıştırıldıkları yerden nefes dahi alabiliyorlar mı ?..kimin umrunda...
Adresi olmayan mektuplar,dostu olmayan insanlar mı demek yoksa..Anlatılan ,yazılan ..ama hiç hissedilmemiş..hüzünlenilmemiş..sevinilmemiş haberlerin içinde eridiği..hiçbir hissin yüklenilmediği harflerin satırlara yapışıp kaldığı bir yığın mı oluvermiş?..
Yok... yok...bir dostu olmalı insanın...ve bir de adresi olmalı değil mi tüm mektupların?..
YORUMLAR
Yazınızı okuyunca bir İran yapımı olan ve Türkçe'ye " Allah gelecek" adlı filmi anımsadım.
Filmde hasta annesini iyileştirmesi için Allah'a mektup yazan iki kardeş anlatılıyor.
Üzerine adres yazmandan gönderdikleri mektubun içerisinden dökülen çiçekleri fark eden posta memurları, açıp okudukları mektuptan bir dram çıkınca müdahale etmeye karar verirler.
Aralarında para toplayıp çocukların annesini tedavi ettirmeye karar verirler ve bir ambülans gönderirler.
Camda Allah'ın gelmesini bekleyen çocuklar ambülansı görünce "İşte biz dedik Allah gelecek " derler.
Postahanenin müdürü mektubu okuyunca " yıllardır kendimi müslüman bilirim. Bu çocuklar kadar Allah'a inanan görmedim " der.
Saygı ile.