- 1649 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAĞLIKLA VE HASTALIKLA İMTİHAN OLMAK
Sağlıkla imtihan olmak hastalıkla imtihan olmaktan daha zordur. Çünkü insan sağlıklıyken Allah’a karşı aczini unutur ve Allah’ı zikretmekten uzaklaşabilir. Ayrıca insan sağlıklıyken, zaman çok hızlı geçtiği için, zamanın nasıl geçtiğini anlayamaz.
Örneğin ben, çarpıntının yol açtığı rahatsızlıkları atlattıktan sonra 1,5 yılın nasıl geçtiğini anlayamadım, sanki 6 ay gibi geçti. Fakat insan hastayken zaman ona uzun gelir, örneğin, çarpıntının sıkıntılarını yaşarken, sıkıntılı geçen 6 ay bana 1 yıl kadar uzun gelmişti. Ayrıca insan hastayken sürekli Allah’ı anar ve ondan yardım ister, örnek; Allahım! Yardım et, gibi, vs...
Hastalık, insana aciz olduğunu, Allah’ın yardımına ihtiyacı olduğunu hatırlatır ve kişi hırsa, kibre kapılmaz. Böylelikle günaha saplanmaktan kurtulur. Ayrıca o hastalık, kişi sabrettiği sürece o kişinin günahlarına kefaret olur ve kişinin Allah katında derecesini yükseltir. Bize yakışan ise Allah’tan gelene razı olmaktır. Evet arkadaşlar! Yaşadığım kalp çarpıntısından bu dersi çıkardım inşallah faydalanırsınız. Unutmayın ki; Hastalık bedenin zekatıdır. En büyük zenginlik sağlıktır…
SÜNDÜS KOÇ - KONYA
16.02.09-Pzt.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.