- 460 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
2010'a MEKTUP
Merhaba 2010. Uğursuz geldin bana.Beni kendi içime hapsettin.Bir an önce 2011 yılının gelmesini bekliyor,özgürlüğüme kavuşmak istiyorum ...Senden nefret ediyorum 2010....
22 yıllık evlilik hayatımın kendi içimde en mutsuz yılıydın.Belki de depresyonlu yılı..Kendi kendimden nefret ettiğim,ne yapacağımı bilemediğim,karanlık düşüncelerimin içinde boğulduğum bir yıl oldun...Her gün bir kişi azaldı hayatımdan ..kimseyi görmek,kimseyle konuşmak istemediğim bir yıl...Ve her gün ağladığım 365 gün oldun bende...Hep ne yapacağım,kendi kendimle nasıl barışacağım dediğim bir yıl....Tek mutlu anlarım eşimin eve geldiği saatlerdi..Yalnızlığım bitiyordu çünkü...Beni anlayan tek kişiydi...En fazla 2 saat sürüyordu bu mutluluk....yorgundu..uyuyordu,ve sabah yine gidiyordu...Her gece yatarken ,sabah uyandığımda kendimi mutlu hissedecek birşeyler yapmayı planlayarak uyurdum..Ama sabah olurdu,akşam olurdu,Ve ben hiçbirşey yapamayan ben oluyordum...yürüyüş yapacağım diyorum,korkuyorum yalnız gitmeye...gezmeye gideceğim diyorum,yine korkuyorum..Halbuki eşim gitmemi istiyor..Gez dolaş diyor..Tamam diyorum ,dememle kalıyor...Ben hep bir sebep uyduruyorum...oğlan evde,kız gelcek,yemek hazırlıcam,falan filan....Ve ben kendimi eve hapsederken aldığım kilolardan dışarı çıkmaya utanır oldum....Fazla olmasada kilo kiloydu işte...giydiğin yakışmaz,yanındakine sen yakışmazsın.....Ben kendimi eşime yakıştıramıyordum artık...Ne yaptıysam kendime kendim zarar verdim...Bu sabah yine gidecektim güya yürüyüşe...gitmedim,gidemedim..
Kendi kendime söz verdim..Artık zincirlerimi kırma zamanı...Kendimi sevme zamanı..Git artık 2010....Gelsin 2011....Herşeyi kendim için yapacağım artık...Kendimi seveceğim...
YORUMLAR
yaşadığınız olaylar, kendinizi dışa kapatmanız, depresyonda olmanız , sosyal çevreden soyutlanmanız ve bunu bir şekilde kendinizi yemeye vermeye ve hareketsiz bir yaşama sokmanız nedeniyle kendi kendinize işkence ve eziyet etmişsiniz. yapmanız gereken kendine güveniniz ve ayaklarınızın üstünde durarak , sosyal faliyetlerle destekleyip yeni yılda mutlu, sağlıklı ve güven dolu bir yıl diliyorum.herşey gönlünüzce olsun