....
......
YORUMLAR
Dün okuyup, yorumlayamadan çıkmak zorunda kalmıştım.
Gecikmeli yorum için kusura bakmayın.Yorum yazamadığım zamanlarda da olsa gözümden kaçmazsa yazılarınızı keyifle okuyorum.
Hele ki can dostlarınıza yazdıklarınız, kah güldürüp, kah düşündürüyor.
Tacettin beye de selam ve saygılar.
Sizin dostluğunuz gibi dotluklar hepimizin imrendiği.
Selam ve saygılar...
Aralığın 28 i... Bademler çiçek açtı...Sevgi yağmurları yağdı Ankara semalarına...Tüm CD çalarlar son seslerini açtılar...
Ve bütün araç sürüçülerinin parmakları korna düğmelerindeydi...
İnsanlar dansa durdu tanıdığı tanımadıyla...
Mehteran konser verdi. Melih yasakladı ... Kimse dinlemedi...
R. Bey arandı acil koduyla...
Meydanlar salkım saçak insandı.... Yollar adam gibi adam...
R.Bey " bana dedi bana bu toplanan insanlar"
Kaptı mikrofonu... O konuştu... İnsanlar kaçtı...
Toynak
" Onu sevenler Kızılaya, Sakarya caddesine " diye bağırdı...
Üniversiteler ders yapmadı o gün...
Ellerinde kalemlerle eylemdeydiler...
Sloganları... ;
" Hoş geldin usta, ne olacak bu Toynağın hali ? Ne düşünüyorsun bu hususta " İdi.
O gün sakarya caddesi ağım, ağım, salkım salkım üzümdü ... Bu salkımın taneleri adam gibi adamdılar ... Benim iki gözümdü...
O gün bir bira 10 liraydı... Bir 35 lik 100 lira...
Eve ekmek götürmedi insanlar... Bira aldılar, rakı aldılar...
İnsanlar onu öpmek için birbirini ezdi...
O kalabalıkta Toynak aralarda kaldı...
" Hayırrrr... Hayırrr... O benim kıymetlimdir" diye bağırsada kimse duymadı...
ANKARAYA BAHAR GELDİ 28 ARALIKTA...ANKARAYA TACETTİN YILDIRIM GELDİ..
O günü tarihe not düştüler....
Toynak
sana bir ceza kesti Taco kiii
duysan şaşarsın:)))
tacettin yıldırım
Bedri Tokul
Yarın ola hayrola...Yanında Ayhan mı var...? Adamımdır bilesin...
Bana Ankarada beraberken... "Abi Taco nasıl adamdır, Onunla dost olunurmu ?diye sormuştuda... O dört onaltılık adamdır demiştim...
selam söyle o büyük adama....
dedim bana takılmaz.....bir kaç gün oturur sohbet ederiz ama adam zıp..zıp...gardaşım...durmuyor duramıyor....yolda gelirken en az 10 kere aradı...beni her zaman duygulandırır....gardaş sen dostluğun adresisin....sen bu sitenin arı beyi..neşesisin....beş kardeşim var ama....onlardan ilerisin...bedri hoş tur...oda dost canlısı...biridir inan dostluğu bağımlılık yapar.....tedavisi yeşil reçeteyle yazılan ilaçlara bağlıdır....
Bedri Tokul
Atatürk'ün Ankara'ya gelişini kutlamak amacı ile 1932'den beri her yıl düzenlenen Seymen Alayı yürüyüşü Valilik kararı ile iptal edilmiş. Ben de neden acaba? diye düşünüyordum. Şimdi anlaşıldı neden olduğu. Demek ValiliK, Tacettin Bey'i karşılamak için iptal etmiş Garnizon Koşusunu... hımmmmmm...:-)
Önümüzdeki günlerde, iki dost kalemden, neler okuyacağız kimbilir? Dostluğunuzun yaşamlarınız boyunca sürmesini diliyorum. Saygılar, selamlar.
Toynak
ağa geldi
ağayı karşılamak için:)))
:)))))
Yazının başında içimden " Bir arkadaş bu kadar sevilir ve beklenir " dedim.
Haklı çıktım,mutlu oldum.
Siz o Ankara'nın Melih Gökçek'i aratmayan ağır ve ızdıraplı havasını şen edersiniz.
Allah dostluğunuzu,kardeşliğinizi bozmasın.
Anladığım kadarıyla "Ruhunuz" da elden gitmiş.
Özlemek ve özlenmek ne kadar müstesna bir his'tir.
Hakiki dostluk ne kadar değerlidir.
Doya doya yaşayın.
Riyazsız,yalansız dostluğunuzu,kardeşliğinizi.
Hepinize selam ve saygılarımı sunuyorum.
Tacettin Ağabeyi de kutluyorum.
Böylesine içten ve hakiki dostları ve dost olduğu için.