GÖKYÜZÜM EKSİK YOKLUĞUNDA...
Beklenmedik bir anda,beklenmedik bir zamanda...Kaderin ağlarını ördüğü bir anda...
Yavruların öksüz kaldı gidşine hüzünlü,gidişine buruk yüreklerle...Şimdi o kadar isterdim ki dön gel demeyi ama ne fayda gel desem de gelemeyeceksin ki...Hüzün benim adım,yangın benim yüreğim,yağmur benim gözüm...Baharımı senin gidişinle kışlara gömdüm...
Sen giderken ardında enkazlar bıraktın,ben o enkazın en derinlerinde yardım bile istemeden acı çekerek yaşamayı tercih ettim yokluğunda!
Beceremedim gitme dedim ama beceremedim hayata biraz daha olsun bağlayamadım seni,acılarıla gittin içinde...Oğulların torunların sen yeleğinin cebindeki birkaç fotoğraf gibi sakladın vefasızları yüreğinde çünkü sen anaydın ana...Sen onlara toz kondurmazken onlar kayf_i alem yapıyorlardı,bilmedin görmedin ya da öyle yapmak istedin...oysa sen toprakla bütünleşirken onlar kahkahalara boğuluyorlardı duymuyor muydun?Şimdi olsa yine mi savunurdun, yine mi severdin?Kalk dedim kalk kov gönder şunları ama onlar evladın üzemem seni evladın amma gel gör ki anasının toprağa kavuşmasını beklemeden varlığını paylaşmaya çalışan,herkes ağlarken,komşuların ah vah edip gelirken onlar kahkahalar atıyordu be...Sen bilmedin,sen iyi ki görmedin canıımmmm...
Yüreğine basıp,sütünü helal kıldklarının yaptıklarını sen iyiki görmedin ...
Kuzun yapayalnız kaldı yokluğunda birgün buluşup görüşür müyüz diye çare aramakta...
Kalbin duruyordu ambulansın sirenler içinde sokağa girmesi,o ses,o acı ah allah’ım ah ne acı bir hüzn_ü vedadır bu...
Kuzum deyişin son nefesine yaklaşırken kuzum değişin çıkmıyor aklımdan...O ses,o feryatlar kulağımda dün gibi...Hergünü gününde yaşa derler ya ben sırf senle yaşamak için hep bugünü dünle yaşıyorum...
13 MAYIS 2008’ in sabahı gittin kuzunu bırakıp...Sanki hiç yaşamamışsın,hiç gelmemişsin dünyaya gidişin 13 Mayısın salısı yas tutturmakta yüreğime,hasretin öldürmeli için için yakmakta bedenimi...13 Mayısın salısı...
Sen rahat uyu ben bugünü dün gibi seninle cennette yaşayayım,bugüne dönüp cehennem etmeyeyim dünyayı ruhuma...Keşke şimdi duysan kuzun seni çoook özlüyor cancağızım,kuzun seni çok özlüyor...
Gökyüzüm dahi eksik senin yokluğunda...Sen rahat uyu mekanın cennet ola ANA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.