- 648 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SUÇ
Öğrenciler konferansda konuşmacı olarak okula davet edilen bir profesöre yumurta atmışlar.Profesör anayasa profesörü ve aynı zamandada millet vekili siyasetçi.Yumurta atmanın nekadar suç olduğunu iki tarafda gayet iyi bilirler,çünkü yumurtayı atanlarda siyasal bilgiler fakültesi öğrencileri.Birileride çıkmış televizyona konuşuyor bu konu üzerinde, yumurta atarak protesto hakmış, suç değilmiş,olsa olsa kuru temizleme masrafı tazminat olarak istenebilirmiş.Gerekçe de yumurtanın kafa kırmayacağıymış.Doğru yumurta kafayı kırmaz ama burada kırılan daha önemli bir şey var,onur,onur. Onur kırılmamış mıdır.Kırılan onur ne ile tamir edilir.Yumurta atmakda suçtur,bu suçu öğrenciler suç olduğunu bilerek işlemiştir. Çünkü bu öğrenciler ilkokul değil üniversite öğrencisi .Öğrenciler işledikleri suçun cezasınıda göze alarak bu eylemi yapmış olduklarını düşünüyorum.Yumurta atılanın yumurta atılmayı hakettiği savunulsa yumurta atmanın suç olmadığını söylemekten daha tutarlı olurdu kanaatimce.Halim Yaman 27.12.2010
YORUMLAR
Yumurta atanlara hak verenlere bende yumurta atmak istiyorum . Çünkü bu hakkı onlar veriyorlar ve yumurtayı hak ediyorlar.
Sn. Zaferoğlu Atatürk'ün Bursa Nutkunu okuyunuz demişiniz. İyi de Atatürk'ün öyle bir nutku yokmuş ki Stalin'in Nutku'nu kasıtlı olarak montaj etmişler. Zaten ilk 1947 de basılmış. Nette araştırma yapabilirsiniz.
zaferoğlu
zaferoğlu taAtatürkün gençliğe hitabesi gençliğe farklı görevmi veriyor.işine gelmedimi yok onun değilmiş.İstiklalimiz tehlikeye girdiğinde Atatürk o nutukta söylediklerini bizzat yapmıştır.Bu memleketin padişahı var dememiş vatanı kurtarmak için her tehlikeyi göze almıştır.SELAM VE SAYGILAR.
zaferoğlu tarafından 12/30/2010 11:59:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Suçun ne olduğunu memelekette herkes çok iyi biliyor.ancak haksızlığın ne olduğunu kimse bilmiyor.Heleki adam yerine konularak çağrılan konuşmacılar.Memlekette önce öğrencşlere adam gibi imkan ve saygı olsa o çocuklarda böyle davranmazlar.Memur konuşur suçlu, işçi konuşur suçlu,öğrenci konuşur suçlu.İyide kardeşim durmadan sözler verip palavraları sıralayan kim oldukları malumlarda suç yok mu..
zaferoğlu
"Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır.
Polis gelecek, asıl suçluları bırakıp, suçlu diye onu yakalayacaktır. Genç, "Polis henüz devrim ve cumhuriyetin polisi değildir" diye düşünecek, ama hiç bir zaman yalvarmayacaktır. Mahkeme onu yargılayacaktır.Yine düşünecek; “Demek adliyeyi ıslah etmek, rejime göre düzenlemek lazım.” Diyecek.
Onu hapse atacaklar. Yasal yollarla karşı çıkışlarda bulunmakla birlikte bana, başbakana ve meclise telgraflar yağdırıp, haklı ve suçsuz olduğu için salıverilmesine çalışılmasını, kayrılmasını istemeyecek. Diyecek ki, "ben inanç ve kanaatimin gereğini yaptım. Araya girişimde ve eylemimde haklıyım. Eğer buraya haksız olarak gelmişsem, bu haksızlığı ortaya koyan neden ve etkenleri düzeltmek de benim görevimdir."
İşte benim anladığım Türk Genci ve Türk Gençliği!