TEMSİLCİLİK
TEMSİLCİLİK
Yoktan var olan bizler ve hayvanat ve canlı çeşitleri
Farkında olsun veya olmasın kendi türünü temsil eder
Temsilcilik bize ademin yapısıyla işlenerek
Açık açığa hikmet ruhuyla verilmiştir
Temsilcilik anne ve baba tarafından geçer
İnsana doğduğu anda verilir
Irk ve din olarak aktarılır
Sonrada temsilci hale gelir.
Esas temsilcilik ana kavramda şudur
Otomatik yasanın evrensel boyuttaki
Temsilciliğidir,
İster istemez fark etmesekte bunu yaşarız
Ve bu olay fundamantelis duyguların yırtılıp atılmasıdır,
Sonunda yaratılmış varlık anne babanın koynundan çıkıp
Evrensel güç’ün temsilciliğini yapmaya başlar,
İşte bu hali idrak eden varlık
Evrensel yasaya (levh-i mahfuz)a itaat eder,
Temsilcilik evrensel yasaya olmaz ise
Kendi şahsına başlar,
Ve bir varlık kendi şahsına temsilci olursa
Ben merkezine kendi kendini hapis eder,
Bu hal varlığı kendi üzerinde ilah kılar,
Ne kötüdür ki mutlaka yok oluşla netice bulur.
ÖNEMLİ NOT:
( Her canlı yaşadığı ortama göre koşullandırılır,yapılandırılır,)
Fatih DİŞBUDAK
bir varlık her ne olursa olsun,,kendi öz yapısına ulaşabilmesi için mutlaka
teslimiyet vermelidir ki kendini tanısın ve bütünlenebilsin,,
bırakınız din yolunu anlamayı ,,eğer bu varlık insan ise insan olmalıdır,yahut hayvan ise hayvan olmalıdır,,bizleri oluşturan toplumların ne kadarı insan,,belki bazı okuyabilen canlılar bana kızacaklardır ama insan olmak kolay bir evre değildir,,görüntü yansımaları ışığın insanları henüz insan değildir,,bunu ben demiyorum RABBİM diyor,,öz yapımız ile bizi biz yaparak oluşturma eğlemleri yok ise,malesef şu gerçektir ALLAH katında o varlığa insan gözü ile bakılmayacaktır,,insan gibi görünen milyonlarca toplum ,,sadece bizim ülkemizden örnek veriyorum,evet milyonlarca toplum henüz insan bile değildir ki bir din tutsun,,önce insan olabilmelidir,ve insan olabilmek için ALLAH hın ona verdiği teslimiyetleri ve emanetleri geri ALLAH a verebilmelidir,,ALLAH ın bize verdiği beş teslimiyet vardır,,gönül,,mal,,can,,irade ve sadakad teslimiyetlerini yaşam içinde mutlaka geri ALLAH a verebilmelidir,ki yedi miladı yaşayabilsin kendini bulsun,,LEVH-İ MAHFUZ daki manaya ulaşabilsin.
Ve insan oğlunun yaratılışından istenilen şunlardır,
MÜZZEMMİL: SÜRESİ:30. O CEHENNEMİM ÜZERİNDE <19>VARDIR .YİNE AYETTİR BİZ SENİN ÜZERİNDE <YEDİ YOL>YARATMADIKMI.YİNE AYETTE DER Kİ BİZ SANA BÜYÜK KURANI VE HİÇ DURMADAN TEKRARLANA YEDİYİ VERDİK DER.İŞTE SIR VE ALEMLERİN YÖNETİÇİSİNİN İNSANLIĞA VERMİŞ OLDUĞU SIR BURDADIR.YİNE AYETTİR GÖRDÜNMÜ HEVA VE HEVESİNİ TANRI EDİNENİ O SARP YOKUŞA ATILAMADI.SARP YOKUŞUN SANA NE OLDUĞUNU BİLDİREN NEDİR.BELET SÜRESİ 11 .12.Cİ AYETLERİDİR.BURADA Kİ AYETLERDE ALLAH İNSANIN ÜZERİNE AMA HER İNSANIN ÜZERİNE DOĞAR DOĞMAZ .3.MELEK.7.ÇİN.9.İNS KOYMUŞTUR VE BUNLARIN YANINDADA İNSANA 1.ĞÖNÜL .2.MAL.3.CAN.4.İRADE.5.SADAKAT VERMİŞTİR BU EMANETLERİDE İNSANDAN GERİ ALMAK VE KENDİ İRADESİYLE SEVE SEVE VERMESİ İÇİN EMANETEN VERMİŞTİR.İNSAN KENDİSİ BU EMANETLERİ SEVEREK İSTEYEREK ALLAHIN YERDEKİ TEMŞİLÇİSİNE VERMESSE ŞEYTAN ONUN ÜZERİNDEN YETKİLİ OLARAK ZORLA ALIYOR AÇLIK VE YOKLUK KORKUSUYLA VE O YOKUŞTAN BİRENE O KİŞİYİ KÖLE OLARAK VE KENDİSİNİ KENDİ YÖNETTĞİNİ ZANNEDDİREREK O KİŞİNİN MALINA VE ÇOCUKLARINA ORTAK OLUYOR NAHIL SÜRESİ 98.ONLARIN ÜZERİNE BAS GÜRÜLTÜYÜ VE SÜVARİLERİNE ÜZERLERİNE YÜRÜ MALLARINA VE ÇOCUKLARINA ORTAK OL.BUDA AYETTİR.İŞTE İNSANLARI ŞEYTAN.PUTLARLA VE .DÜZENİN VE TOPLUMUN İLERİ CIKMIŞ BEN MERKEZÇİ ÖRNEKLERİYLE İNSANLARI BÖYLE OLMANIZ GEREK VE ONLARIN ÜZERİNDEN YETİŞTİREREK. 19 .ZEKA YAŞINA GETİRİYOR.VE İNSANLARIN ÜZERİNDEN MECBURİ .3.ÇÜ TESLİMLERİNİ ALIYOR YANİ CAN,,MAL,,VE GÖNÜL TESLİMLERİ ALARAK TOPLUMLARI KULLANMA VE YÖNETME YETKİSİ ALLAHTAN ONAYLANIYOR .AYETTİR BİZ YERLERİ VE GÖKLERİ HAK ÜZERİNE YARATTIK VE BUNLAR ARASINDADA VELAYETİ SALİH KULLARA VERDİK DER.İŞTE ŞEYTANDA BURDA DEVREYE GİRİYOR.İNSANLAR KENDİ HEVA VE HEVESLERİYLE HAREKET ETMEYE BAŞLAYINCADA.OTAMATİK YASA GEREĞİ YALANCI KONUMA GİREREK ŞEYTANIN VELAYETİNE VERİLİYORLAR,, AYETTİR,, ALLAH HİÇ KİMSEYE ZERRE KADAR HAKSIZLIK YAPICI DEĞİLDİR,,KİM NASIL YÖÇNETİLMEYİ İSTERSE BİZ ONU ÖYLE YÖNETİRİZ VE İNSANLAR FARKINDA OLMADAN ŞEYTANIN VELAYETİNE GİRİP KENDİ HEVA VE EHEVESLERİNİN PEŞİNDE BU 19 zu ÖLDÜRÜYORLAR VE BELLİ BİR YAŞA GELDİKLERİ ZAMAN BİR ŞEYLER YANLIŞ AMA NE DİYORLAR VE CEVRESİNDEKİ OLAYLAR VE ÖLÜMLER VE DİRİLMELER VE GÜNEŞİN BATMASI VE ÇIKMASI VE KENDİSİNİ KENDİ YÖNETMEDİĞİNİ HİSSEDİYOR AMA NE YAPACAĞINI BİLMEDİĞİ İÇİN KENDİSİNİ ÖNCE SİĞARA SONRA İÇKİ SONRA KUMAR SONRADA ZİNA SALIVERİYOR,,İŞTE BU 19.ZEKA ÇİTASINI İNSANLAR 5 TESLİME PARALEL VE KARŞILIKLI OTAMATİK SİSTEMİN İÇERSİNDE YÜKLÜYEMEDİKLERİ İÇİNDİRKİ.BİR ÇOHU DELİRİR.VE ONUN ÜZERİNDE ÇİN HAKİM OLMAYA BAŞLAR.VE ONU ARTIK ŞEYTANIN LEVH-İ MAHFUZUNDA ÇOK İLERİ VEYADA ÇOK GERİ GÖTÜRMEK ŞARTIYLA KENDİ KENDİSİNİ KUMANDA DURUMA GETİRİRLER .BU ÖRNEKLER TOPLUMLAR İÇİNDE BİREYSEL KİŞİLER İÇİNDE AİLELER İÇİNDE GEÇERLİ ÖRNEKLERDİR.ŞEYTAN İNSANIN KENDİSİNİ KENDİNİ BİLMEDİĞİ YERDEN YAKALAR.VE HÜKÜM EDER.AYETTİR, İŞTE İKİ YOKUŞADA İNSANLAR BU 19 ZEKA YAŞINI GEÇEMEDEN YÜRÜYEMİYORLAR.VE MECBUREN BEKLEMEK VE YÖNETİM ALMAK ZORUNDA KALIYORLAR.GÖZLERİ KÖR KULAKLARI DUYMAZ VE GÖNÜLLERİ HİSSETMEZ BİR DURUMDA.O KIYAMETİN GELMESİNİ BEKLİYORLAR.ÇÜNKÜ YAŞAYAN MEZARLAR OLUYORLAR.
YAŞADIĞIMIZ TÜM OLAYLAR TAHUDİ VE RAHMANİDİR
VARLIK DİLEDİĞİ YOLU ŞEÇER VE TESLİMİYETİNİ DİLEDİĞİ YOLDA VERİR,HER İKİ YOL BU TESLİMİYETLERİ KABUL EDER,,ANCAK VARLIK KENDİSİNİ BULABİLMESİ VE LEVH-İ MAHFUZ’U OKUYABİLMESİ İÇİN MUTLAKA TESLİMİYETLERİNİ RAHMANİ YOLA HARCAMALIDIR,,EBEDİ YAŞAM RAHMANİ YOLDAN GEÇER.
ÖZGÜR DEĞİLİZ ANÇAK ALEMLERİN RABBİNE KULLARIZ,,YÖNETİCİLER DEĞİLİZ,, ANÇAK EMANETÇİLERİZ ANLAYANA SLM.
Fatih DİŞBUDAK
22 Aralık, 04:41 2010