- 1552 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"SENİ SEVİYORUM"
BU GECE,BU DAKİKA YA BU AN CANIMI SANA VERSEM İSTERMİSİN? YÜREĞİM ARTIK SENİN,ŞİMDİ CANIMI DA SANA VERMEK İSTİYORUM. BU ANDAN CANIM DA SENİN OLSUN. EVET,SENİN OLSUN HER DAMLASIYLA SENİN OLSUN. BEN GERİ İSTEMEM. ÇÜNKÜ BEN SEN DİYE SENLE YAŞIYORUM,SENLE NEFES ALIYORUM,ÇÜNKÜ SEN HAYATIMSIN. HAYATIMI SANA HEDİYYE ETTİM. ŞİMDİ SENİN İKİ HAYATIN VAR - SENİN HAYATIN VE BENİM HAYATIM. ŞİMDİ SEN İKİ CAN İKİ HAYAT İÇİN SORUMLUSUN....
ALLAHIM ! NASIL DA BEN SENİNLE OLMAK İSTİYORUM. BİR GÜNLÜK ÖMRÜM KALSA DA ONU DA SENİNLE GEÇİRMEK İSTİYORUM. HER ZAMAN YANINDA OLMAK İSTİYORUM. HER GÜN. HER DAKİKA,HER SANİYE,HER YERDE SENİNLE OLMAK İSTİYORUM. SENİ HER AN HER SANİYE DÜŞÜNÜYORUM,HER ZAMAN BENİMLESİN KALBİMDESİN,YÜREĞİMDESİN,HER SANİYE BENİMLE AKLIMDASIN. BEN SENİNLE NEFES ALIYORUM.
SENDE OLDUĞUM KALBİM BEN DE TIP TIP ÖYLE ATIYOR Kİ . GÖZ YAŞIM FAZLA OLDU,GÖZLERİM AĞRIYOR,BEDENIM SOĞUKTAN TİTRİYOR !
HER SANİYE SENLE OLMAK İSTİYORUM ! HER GECE SARILIP SENLE UYUMAK,HER SABAH SENİNLE UYANMAK,AYNİ GÜN,AYNİ SAATTE,AYNİ SANİYEDE,AYNİ YERDE ELİNİ TUTARAK KOLLARINDA ÖLMEK İSTİYORUM...
BİLSEYDİN NASIL DA ÇOK SENİ SEVDİĞİMİ. YEMİN EDİYORUM HAYATTA KİMSE SENİ BENİM KADAR YA SEVMEDİ,YA SEVMİYOR YA HİÇ BİR ZAMAN SEVMEZDE...
BEN SANA SENİ SEVİYORUM DA SÖYLEYE BİLMİYORUM,ÇÜNKÜ BENİM SANA OLAN DUYGULARIM O KADAR BÜYÜK Kİ, SEVİYORUM O DUYGULARIN YANINDA ÇOK KÜÇÜK BİR ŞEY.
BEN SENİ SEVİYORUM,ÇOK SEVİYORUM,TÜM KALBİMLE SEVİYORUM,SEVİYORUM,SEVİYORUM,SEVİYORUM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.