- 657 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZİFİRİ KARANLIK GÜNLERDE,MOR DÜŞLER GÖRMEK İSTİYORUM..
DÜNYA ÖYLE BİR HALE GELDİ Kİ,YAŞANILASI GÜZELLİKLERE DAİR UMUDUMUZU YİTİRDİK...TELEVİZYONLARDA HABERLERİ KORKARAK İZLEMEYE BAŞLADIK...TOPLUMSAL BARIŞ BOZULDU...GÜNÜ KURTARMAYA ÇALIŞANLAR ,EKONOMİK DENGELERİN OLDUKÇA BOZULMASI,ARKADAŞLIK,DOSTLUK KAVRAMLARININ ÇIKARLAR UĞRUNA HARCANMASI,AYAK OYUNLARI,DOSTUNU DÜŞMANINI AYIRT EDEMEMEK GİBİ ZAAFLARIN TOPLUM ALEYHİNE GELİŞMESİ ,GELECEĞE DAİR TÜM UMUTLARIMI YOK EDİYOR..ARTIK HAYAL BİLE KURMAK İSTEMİYORUM ,BİLİYOR MUSUNUZ??? UMUT YOKSA ,HAYALDE YOK BENİM İÇİN...TOPLUMUN HER YANINDAN ,HATTA HİÇ UMMADIKLARINDAN,ÜSTÜNE KONDURAMADIKLARINDAN,AYNI DÜNYA GÖRÜŞÜNÜ PAYLAŞTIKLARINDAN BİLE İHANET ,AYAK OYUNLARI DÖNÜYOR...NEYE VE KİME ,NE ZAMAN NEREDE ,NASIL İNANACAĞIMIZI ŞAŞIRIYORUZ...İNSANLAR ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE NASIL DAVRANACAĞIMIZI VE KİME GÜVENECEĞİMİZİ ŞAŞIRMIŞ DURUMDAYIM AÇIKCASI....ÇIKARLAR SÖZKONUSU OLUNCA,İDEALLERDE,DOSTLUKLARDA,SİYASETENDE BAĞLARIN KOPUYOR..BÜTÜN BUNLAR BENİ ÇOK ÜZÜYOR..BELKİ ÇOK DUYGUSAL OLMAMDAN KAYNAKLANIYOR...BU YENİ DÜNYA DÜZENİNDE DUYGUSALLIĞA VE HAYALLERE YER YOK...BEN SE KENDİMİ BU DÜNYAYA AİT HİSSETMİYORUM..DUYGULARIMI VE HAYALLERİMİ GERİ İSTİYORUM..TÜM DÜNYAYA SEVGİNİN VE BARIŞIN HAKİM OLMASINI HAYAL ETMEK İSTİYORUM..ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM..ESKİDEN OLDUĞU GİBİ DAMLARDA KAPIMIZ AÇIK ,KORKUSUZ YATMAK,DOSTUMU ,DÜŞMANIMI NET GÖRMEK İSTİYORUM..BÜYÜK AVLULARDA İKİ ÜÇ EV BİRLİKTE YAŞAMAK,AKŞAMLARI MİSAFİRLİĞE VEE SİNEMAYA GİTMEK,PARKLARDA BAHÇELERDE ÇEKİRDEK ÇİTMEK,TERMOSLARDA ÇAY GETİRİP BİRLİKTE İÇMEK İSTİYORUM....BU DÜNYANIN ACIMASIZLIĞI,İNSANLARIN ZALİMLİĞİ NE KADAR ENGEL OLSADA HAYAL KURMAMA,BEN YİNE DE ZİFİRİ KARANLIKTA,MOOOR DÜŞLER KURMAK İSTİYORUM!!!!! GELECEK NESİLLERİN BARIŞ VE SEVGİ İÇİNDE YAŞAMASI İÇİN....
HERKESİN DE MOR DÜŞLER GÖRMESİ DİLEĞİYLE
SEVGİYLE KALIN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.