MUTLULUĞU KEŞFETMEK
Mutluluk "Gülümsemek’tir " bence...... Herşeye rağmen sırf hayata gıcıklık olsun diye gülebilmektir, hayata ve herşeye. Heyecanlanamak, sevinebilmek, sevinçten ağlayabilmektir. Daha doğrusu yaşamın bize verdiği tüm hisleri yaşamaktır mutluluk.
Örneğin; bir "Anne’nin" bebeğini dünyaya getirdiği anı bir düşünelim. O an onun için o kadar önemlidir ki ; içi içine sığmaz, gözü hiçbirşeyi görmez, tek düşündüğü şey ise o küçücük canın kendine ait, kendi canından bir parça olmasıdır. Onun için neler yapaması gerektiğini, ona vereceği sevginin kimseninkine benzemeyeceğini, onu herşeyden çok ama çok seveceğini, onu sevmekten asla vazgeçmeyeceğini düşünür. Bu onun için yeniden dünyaya gelmektir. Çünki bu sevgi, mutluluk çok kutsaldır onun için.....
Daha bunu gibi binlerce örnek vardır. Bence herkes mutlu olmayı doğuştan hakeder ama kimi şansızlıklar bunu çokmu görür ne, mutluluğumuzu biranda yıkabilir. Aslında bizler mutluluğumuzun önüne hiçbirşeyin geçmesine izin vermemeliyiz. Yani bir anlamda kendi mutluluğumuzu kendimiz yaratabiliriz. Bunu yapmamız için binlerce nedenimiz vardır. Yada yapmamamız için hiçbir engel veya neden yoktur. Dediğim gibi herşeye rağmen sırf hayata gıcıklık olsun diye gülümsemeliyiz hayata ve herşeye ......
Mutlu olmak belkide böyle birşeydir. Aslında mutluluğun tarifi bile yoktur.
Çünki; anlık bir histir o güzel duygu...........
YORUMLAR
DEDİKLERİNİZDE HAKLISINIZ TAMAMEN KATILIYORUM.
MUTLULUK,HAVALARIN SOĞUK OLMASINDAN MIDIR BİLMEM,İZMİRE HENÜZ UĞRAMADI.
SİZİN O TARAFLARA UĞRARSA Bİ ZAHMET,HATIRLATIN DA,İZMİR SIRADA BEKLİYOR.
KUTLUYORUM.
NOT:TOKA ADLI DENEMEMİ OKUR MUSUNUZ?