- 582 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
erkek damardanmı ağlar ??
Ah şu erkekler ah özünde çok duygusal olsalarda sözde hakimliğe soyunurlar
güven duydukları kadına ihtiyaçları vardır dışarıya vurmayı öğrenmek için, yoksa ser verip sır vermezler hatunları etkileme güdüleri açık vermelerini engeller namerti oynarlar komik bir şekilde..hayatımız duygusallığın bir erkekte bulunabilecek en güzel özellik olduğunu anlatmakla gecer nerdeyse hayal kırıklıkları ağlatır en çokda erkekleri benim gibi birine bu yapılırmı diye girerler söze, kadınlar bu duruma bağışıklık kazandıkları için hazırlıklı olurlar kadın kötüye alışıktır, erkeklerin iyilik isteme sınırı yoktur iyinin iyisi dahada iyisi olmalıdır onlar her şeyin en güzeline ve doğrusuna layık oduklarını düşünürler, ve olmalıdırlar hatalarını sorgulamak akıllarından dahi geçmez bu yüzden iş, aşk v.s stedikleri gibi gitmediğinde düşüşler yaşarlar kadınların aglayan erkeklerden hoslanmadığını zannederler oysa gerektiğinde ağlamanın kadına ne kadar sexi geldiğini kadının o koruyucu anaç tarzının buna ne kadar ihtiyacı olduğunu tahmin etmeleri gerekir... anlamazlar anlamak istemezler çünkü maço erkek (Sakın bir kaçınız ben asla maco degilim demeyin simdi hic olurmusunuz..) tavırlarının kabul edilmeyeceğinden çok korkar, duygularını kelimelerle veya hareketleriyle açıkça ifade eden iletişimi güçlü bir erkektir." kendi duygularıyla barışık olduğu icin sizin duygularınızı da sezecek ve anlayacaktır. Mesela, ilişkinizi heyecanlandırmak uğruna veya hayatınızda yapmak istediğiniz değişiklikleri siz söylemeden anlayacaktır. Ağlamak insani bir duygudur duygununda erkeği kadını yoktur,birde erkeklerin incinmeye ne kadar müsait olduğunu düşünürsek ne denli ağlamaya ihtiyaç duyduklarını bilmemiz gerekir ağlayın erkekler yaptığınız hatalara kaybettiğiniz sevgiliye üzdüğünüz şiddet kullandığınız eşinize, yüceliğinize, gücünüze,aldatmalariniza, hayata ağlayın ağlamak en cok size yakışıyor....
berrin korkmaz