- 1339 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayatımı sana adamaktansa palyaço olacağım .En azından seni mutlu edemedim bari başkalarını güldürürüm.....
"Ben bencilim sevgilim çünkü yalnızca seni sevdim. Açığa çıkan yaşama seni kaydettim ...
ınandığım yerde hep sen vardın vardığım yerlede dünyayı hissettim .
Hiç ve hepsi arasında bir yolda gezinmedim. Yalnızca koştum, koştum da sana geldim."
duraksız bir haldeyim ; çöl fırtınalarına yakalanmış sevdam seni geçmekte .
sukunluğumun yoksunluğumdan gelirken ,eski bir harıta ucu yırtılmış ,
kaybolmuş sana varış noktam...
Zamanı yaşıyorum , peşinde olduğum acının içindeki balçık sıvalı kelimeler bir bir dökülüyorlarken yokluğundayım ;
Hayatımı sana adamak,yarım kalan sevişlerimde , boğulurken yüzü yırtılmış bir aşk
kırmızıya boyanmış kelimelerin içinde,
senin peşinde değil noktalarım ,virgüllerim .Yitik bir aşkın seri ilanı kelimelerim ,
düşlerim ,ilk defa değil yaşanan düşüşlerim.
Yabancı değil bu koridorlar.Daha önce beklediğim köşe başları,kimselere sensin diye bakmıyorum , yalnız değil artık bekleyişlerim .
Bütün karanlığa bürünen gerçeklerim birer birer koşuyorlar aydınlığa ,havalandırmak istiyorum.Camların önüne çiçekler ,kuşlarıma yeniden yem veriyorum .....
bir melodi çalmakta ,uzun zaman olmuş unutmuşum mızıkamı ,bir çocuk gibi temizliyorum bende katılmalıyım melodiye.
sen kokulu çarsafları ayıklıyorum terk ettiğinde almayı unuttuğun herşeyi.A4 kagıtlarını birer birer uçak yapıp salıyorum üstüne .Mor olan herseyi maviye
boyuyorum .
Her telefonum çaldığımda karşımda seni beklemiyorum,saclarımı uzatıyorum .Eskisi gibi değilim ,hayal de kurmuyorum .
Gökyüzünü,senle seyretmiyorum .Yazdıklarıma sahip çıkanlar var zaten. En azından sözler verip kandırmıyorum kimseyi .......
Korkmuyorum .Hayata deliler gibi bağlandım.Yaşadığım güzel zamanlar senle geçirdiklerim en güzel hatıralarım elimde kalanlar .Şimdi yeni bir hayatın en güzel savunucuları onlar..... inadına yaşayacam ,gözlerinin içine bakarak inadına...
Hayatımı sana adamaktansa palyaço olacağım .En azından seni mutlu edemedim bari başkalarını güldürürüm.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.