- 711 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YIKILSIN GURBETiN DAGLARI
Yikilsin $u gurbetin daglari,oy anam oyyy.Heran bi kara haber duyacagiz diye gergin ya$amakdan yorulduk artik.Ya benide birgün arayipda, aci haberi verirlerse ben nasil dayanirim Allahim.Sen bize yardim et.Daha iki gün önce geldi en son kara haber Vatandan.Eltimin anasi beyin kanamasi gecirmi$ ve $uurunu kaybedip komaya girmi$.Beynimizden vurulmu$ gibi olduk adeta.Bugün sana yarin bana deyip ba$ladik aglamaya eltimle beraber.iki ücgün önce anasiyle konu$mu$ ltim.Kizim yilba$ina gel demi$.Eltimde gelemeyiz anne hem maddiyat hemde cocuklar imkan vermiyor demi$.Bunun üzerine anasi ;ah kizim ke$ke bir$ey olsada gelsen yanima..Bakarmisiniz sanki kadincagizin kalbine dogmu$.Bilebilsek böyle olacagini ucarak gideriz yanlarina ama kader i$te,ba$imiza nezaman ne gelecegi belli degil.
Zavalli eltim iki gözü iki ce$me hazirlandi alel acele.Bu aradq bir kar yagiyor, bir kar yagiyor sorman gitsin.Mübarek sanki sibiryadayiz.Buzamana kadar bu kadar kar görmedim.Aci haberi aldigimizda yerde bir damla ya$ yokdu.Anammmm anammm, sabahina camdan bakdik ki kar kalmami$ gökyüzünde sanki hepsi Almanyaya yagmi$.O an isyan edesim oldu karlara.Di$ari cikip iyice küfretmek geldi icimden.Sanki yolumuza ta$ koyup bize engel oluyordu, Vatan gitmememiz icin.Eltimin göz ya$i bitmez,bilet arralar hemen bulamazlar.Cocuklar kücük aglar durmaz.Sen gelde oracikda caresizlikden hadi ölme.Kimseye güc yetmez her kafadan bir ses cikar.Bitsede bu i$kence biranönce anamin yanina varsam diye bakar zavalli eltim.Derdine bile yanipda icini bo$altasiya aglayamadi bicare kadin.Aglayinca cocuklarda ba$lar aglamaya,anne noldu? neden agliyon anne? ve tekrar ayni soru;annene ne oldu anne? onlar daha cok kücükler ve lafdan anlamiyorlar.Her sorulan soru insanin beynine kur$un gibi girip kanatmadan öylece saplica duruyor.Hasretin oku öyle bir girmi$ki yüregimize cikmiyor.Yillardir hasret ve gurbetin yükü cok agir geldi.Bittim demeye bile artik takadiniz kalmiyor.
Zar zor ucak biletini bulup cikdilar yola ve havaalaninda iki saat röter yapan ucagi caresizlikler icinde beklediler.Gcemiyor i$te gecmiyor o saniyler dakikalar.Bir saat bir yil oluyor,sanki saat ba$i asirlar devrilyior ama birtülü vakit gecmiyor.Nihayetinde bekleye bekleye doldurdular verilen vadeyi ve ucdular.Kayseriye inecekler ordanda verelini Yozgat.Ucakdaki i$kenceli yolculuk, $imdide yerini yollara birakdi.Karanliklarda kör gibi ilerlerken ,gözünde anasina kavu$acagi ani canlandirir ve damlalar inci taneleri gibi sipir sipir dü$er gözlerinden zavalli eltimin.Anasini ne halde bulacagini bile bilemezken biz bildik ki ,anasinin beyin ölmü gercekle$mi$.Hicbir$eyden habersiz biran önce anasina kavu$acagi ani bekleyen benim gariban eltim,kar$ila$idigi manzara kar$isinda in$allah dayanabilir.Hani derler ya;seni beklemi$..ha i$te anasida eltimi bekliyor Allah bilir.Allahim dayanma gücü versin in$allah.Daha haber alamadim neler oldu? ve anasi ne durumda.Gerci her$ey acikda artik yolun sonu geldi ve ECEL geldi cihane,ölüm bahane..Allahim cekdirmesin in$allah..Anasinin günahlarini affetsin Rabbim..cigerim köz köz ve yazma ihtiyaci duydum..cünkü korku hepimizin korkusu ve birgün muhakkak ya$ayacagiz Allah gecinden versin..
YORUMLAR
Ölüm haberinin iki kere daha zor olduğunu çok iyi anlatmışsınız. Üstün sabırlar diliyorum size ve yakınlarınıza.